Gå til innhold

Housey

Bruker
  • Innholdsteller

    4,123
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Housey

  • Bursdag 08/12/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    røyke sokker
  • Modell (eks S4)
    Golf II
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Telekommunikasjonsmontør
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 G60
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    you should not care
  • Fylke
    Oppland

Contact Methods

  • Bosted
    Lillehammer

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Housey's Achievements

  1. Hvordan ser plugga dine ut? kan fort få inntrykket av at den ikke får nok bensin. eller for mye foten på monojet'n er også en kjent problemkilde. trenger ikke å få noen reaksjon på den med startgass. men prøv å beveg hardt på den. skal være rimelig fast i fisken
  2. brått mye bensin og feil tenning? høres nesten slik ut :) er vel fort fjerna katalysator og her?
  3. det er en grunn til at G60 har radiator med uttak på venstresiden og ikke høyre... så nei. du bør få tak på rett radiator (med mindre du har rivi ut kompressoren å montert turbo).. uttaket på topp på de "vanlige" radiatorene går rett inn i G-lader. så får ikke montert no slanger der som man kan se her så vil det butte:
  4. er ikke noe annerledes enn vanlige deler til golf 2. så burde jo ikke være så vanskelig å få tak på sånn egentlig :)
  5. Hva vil du vite da? og skrive "alt" er jo relativt bortkasta KR er relativt lik som PL og 9A
  6. til info så regner jeg med at du har forstått at du må skru ut hele denne plastproppen der? holder ikke å bare åpne opp lokket. må helt av desverre når man har håndholdt lampe
  7. egentlig ja :) mangler i praksis bare manifolden, så er dette tut&kjør nesten :)
  8. Hei. Har en downpipe liggende som har sitt på en tverrstilt 16v motor med turbo på. passer "standard" turbo oppsett på 16vt (kkk k24/original audi S2/4/6 wastegate) laget i delvis rustfritt og delvis svartstål rør. er ikke jeg som har laget den, men funker nok fint, noen av sveisene ser ikke pene ut, men de holder. tulle inn røret i eksosbandasje så synes ikke dette er kompensatorer på både wg og på selve downpipe. setter prisen til 1500 + evt frakt har også andre deler til 16vt ombygging i golf/jetta eller corrado 5stk audi S stempler og råder, må ha nye lagre og ringer, ser bra ut, smidde og ikke støpte, 1000,- 1stk KKK K24 7000 turbo i "grei" stand, noe slakke. men fint brukbart på 16vturbo startprosjekt, 1000,- 1stk Audi S Wastegate til bruk med dette oppsettet: 800,- da er man kommet langt på veien til turbo på 16v golf/jetta eller corrado Trenger i grove saker da bare en audi S 5'er manifold med 1 fjerna utøp, så er man dekt på eksos/turbo siden. alternativt kan alt selges for 4000 + frakt. kan også avhentes på lillehammer Audi S stempler: Send PM om du er interessert. eller send mail. på d.a.n @ foto-garasjen.net (fjern punktum og mellomrom) NB: jeg selger bare delene, ikke PM meg for oppskrift for hvordan bygge turbo etc på disse motorene. skal få tatt bilder av turbo og wastegate osv også. man får det man kjøper og det tas utgangspunkt i at kjøper selv veit hva som blir kjøpt!!
  9. ja. helt normalt. går sikkert en anelse magert
  10. mange fine tips her, så burde gå bra, men du har ikke fylt feil farge? å blande forskjellige typer væske er ikke bra ;) det levrer
  11. bytt føler til vifte på radiator, skru ut å skru inn, husk at du mister kjølevæske, så må fylle på å lufte på nytt om bilen ikke koker, så drit i temperaturen, veldig missvisende i grunn :) normalt er rett opp ved kjøring, og ca 3/4 ved tomgang om vifte funker.
  12. de er wirestyrt, så blir et helvette å flytte den, men kan potensielt fløttes til midtkonsoll med litt kløkt og oppfinnsomhet :) evt sette 2-din spiller i midtkonsoll, betyr en del plastsveis å tilpasninger
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår