Gå til innhold

Zakath

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Zakath

  • Bursdag 01/27/1983

core_pfieldgroups_99

  • Yrke eller sivil status
    Fagarbeider Automatiker

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stord

Zakath's Achievements

  1. Det er bare å skru laus kablane og dei to boltene som holder den fast i girkassen, det er litt vanskelig å komme til boltene men det går fint ann. Det eineste du trenger å fjerne utenom er eit stag som er i veien når du skal ta ut startmotoren(dette må du skru av, ellers får du ikkje ut startmotoren). Det er to ekstra bolter som er lett å komme til. Om du fjerner fremre eksospotte blir det enda litt enklere, men det er unødvendig ekstraarbeid. Det kan vere litt forskjeler siden eg har ein P11 sjøl om eg ikkje trur det. Eg er ikkje heima for øyeblikket men eg kan ta bilder om du ønsker.
  2. er ikkje noke problem der. batteriet er bare noken måneder gamelt. problemet er at den ikkje får skikkelig innslag. om det er startmotoren eller startkransen er eg ikkje sikker på.
  3. Innslaget slår inn, startmotoren starter, det klarer nesten å dra svinghjulet rundt, startmotoren går fortsatt men drar ikkje svinghjulet med seg. Eg kan og sei at det ellers ikkje er noko galt med selve motoren. Bilen går, barre at eg må skyve den igang.
  4. det eg ikkje får til å stemme med dårlig jording, er at motoren går som bare det den, ingen problemer so lenge eg får start på den. Men når starteren ikkje vil slå skikkelig inn på svinghjulet, og startmotoren fremdeles går, det skal jo utifrå starteren sin oppbygning ikkje vere mulig siden startmotoren blir startet av innslaget.
  5. Eg har i den siste tiden fått gradvise startproblemer, startmotoren går men tannhjulet på startmotoren velger å ikkje slå skikkelig inn på svinghjulet. Har skrudd av startmotoren og testet den og det var tilsynelatende ingen problem før den igjenn var på plass i bilen. Det er ein SR20De motor. Er det noken som har gode råd eller er det å skaffe meg ny startmotor eller kan det vere andre ting som gjør det?
  6. Zakath

    Stemmer dette?

    Men kva er det som er skiftet ut for å få dei siste 20Hk? Stemmer det at boltavstanden er 4/114,3?
  7. Zakath

    Stemmer dette?

    Eit lite dumt spørsmål til: Kva er det som er forskjel på SR20De og SR20DE motoren? Eg har ikkje funnet noko om akuratt dette.
  8. Zakath

    Stemmer dette?

    Så det er lite styling å finne, og problemet med rust mellom kanal og skjerm er ordnet på P11. Men P11 har fremdeles problem med bensinpumpa og radiatoren og enkelte mindre rustproblem(bensinpåfyllingsrør og spoilerfeste), eller har dei ordnet dette og?
  9. Zakath

    Stemmer dette?

    Må berre høyre om eg har fått med meg det mest nødvendige ang. P11 SRi (98 model) Motor: SR20De ca 130Hk Skivebremser framme og bak 257mm AC, El. vindu, sentrallås, 2stk. puter, Abs og servo Vanlige problem: Bensinpumpe, radiator, rust nede ved bakdøren, rust på bensinpåfyllingsrør og feste til spoiler. Forholdsvis lett og finne Styling. Enkelt å modifisere motoren, siden det er den samme som står i F.eks S14. Om eg har glemt noke viktig, så hadde det vert hyggelig om noen kunne hjelpt meg og finne/svare kva eg evt. mangler.
  10. Zakath

    Ny bil

    Takk for hjelpa.
  11. Zakath

    Ny bil

    Skal kjøpe meg ny bil etter nyttår og vurderer ein Primera 2.0SRi P11. Ang. dette har eg eit par spørsmål. Er det noko spessielt eg bør kontrollere på bilen før eg evt. kjøper den? Er det noen som driver med styling/tuning til denne bilen i norge? Kva er navnet på motoren til denne bilen (SR20?) ? Kva meiner Dere ellers om denne bilen? All annen nyttig informasjon blir og mottat med takk.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår