Gå til innhold

325ti

Bruker
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 325ti

  • Bursdag 12/24/1977

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil/motor
  • Modell (eks S4)
    325
  • Biltype (eks Audi)
    bmw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Yrke eller sivil status
    bilmekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2,5
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    ettermontert og godkjent turbo,intercooler,kn filter,rustfri 3" exos. godkjent senking og 17 " sommerhjul. litt plast og div m-tech interiør

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    norge

325ti's Achievements

  1. 325ti

    min 325 turbo

    bilen er godkjent med turbo ja. antall hk nm kan jeg ikke si sikkert men utuen sprut og orig tenning ligger det vell på 250 hk og 300+ nm vil jeg tro, neste steg nå er og få inn den jævla spruten, større dyser. nytt grenrør. etc etc. men jobben tar masse tid nå så når kan jeg ikke si. har bud på 80 nå med medfølgende sprut og deler til de.
  2. 325ti

    min 325 turbo

    det er safran gul ja. litt nye bilder etter lakkeringa.
  3. 325ti

    min 325 turbo

    har to litt slitte stoler fremme ,men resten er strøkent, komplett m-tech=)
  4. 325ti

    min 325 turbo

    update: hadde nesten glemt av denne tråden. stof fmic er montert sammen med en seidl front. kasta tillegssprut på haua og anskaffa meg megasquirt. nå står bilen på verksted for og bli bulkfri og forhåpentløigvis får den ny lakk neste uke. har og begynt og tenke på nytt grenrør,fått maskinert meg en flens så det er bare og begynne og forme=) ellers er de kommet på blåe samco slanger og rustfri rør(polert) div deler til ms dataspruten er innkjøpt. slenger ut noen nye bilder her også det er også kommet på blanke de lykter. og div anna snacks i vinter som var
  5. så skal de vell også nevnes at jeg har hatt opel,ikke at jeg er stolt av de, men den 86 kadett gsi'en jag hadde rusta mer enn alle bmw'enen jag har hatt og da snakker vi fra 77 til 89. og har enda ikke sett så mya rust på en gang. at de går ann og si at en e46 m3 ikke inmponere? hvilken opel kan holde følge? både på kavlitet,kjøreegenskaper og comfort og alt samma. og hva med mulitknirk interiør? opel knirker jo som besatt! faktisk de oplene som knirker minst er vell de gamle kadettene...men de var jo den gangen opel lagde skikkelige biler.parkerte vell meg selv der. hehe
  6. og de må vere den deiligste kommentaren ever. hehe, du må vere tvilling som er så dum! hehe. den er evig
  7. må vere noe av de dummeset jeg har lest, du som kjører opel, enough said
  8. 325ti

    min 325 turbo

    da er tillegssprut,intercooler og div slanger rør snart i hende. tillegsspruten endte på en mapfueler fra gik turbo, en uni cooler type stor=) og div samcom slanger type blå! så nå er de tiltakslysten de står på!
  9. 325ti

    min 325 turbo

    stemmer nok det. har sjekka rundt litt ang den hvite! er vanvittig spennende prosjekt,men vil helst ha noe med skilter på. og noe som jheg slipper og begynne og bygge med engang! men er sugen på den bilen ass, det som gneger littegrann! og evenS: du har skjønt de du=)
  10. 325ti

    e30 2L til 2,5L

    følerene må du ha,uten dem skal du slite som faen med og få gnist kan du si
  11. 325ti

    min 325 turbo

    stemmer nok de=) fin den hvite ja,men da er de ombygging og godkjenning igjen,og de lurer jeg på om jeg orker
  12. 325ti

    min 325 turbo

    har bud på 70 som bilen er nå, så de tror jeg nok=) en som også vil bytte med en 323/m3 3,5. kansje noen som har sett den. hvit med m-stripene over bilen! folk er ganske opptatt av at ting er godkjent og vil derfor betale deretter.
  13. 325ti

    min 325 turbo

    tilleggssprut er av typen hjemmelaget med to extra dyser som er satt i innsugsrøret. kobla sammen no piss som funka når jeg overrida hele systemet. har derfor bestilt hjerne fra trimchip.no spes til spruten,da slipper jeg trykkfølere og alt de andre, i utgangs punket blir dette slik, skal jeg ha bilen selv,blir de seff el tenning og datasprut=)de som er hovedprob med godkjenninga er bremser,min har enda orig bremser. når de gjelder bremsimg har jeg ikke forattat no enda(skal når spruten er i orden og trykket kan begynne og justeres opp) så effeky veit jeg ikke enda men nå tipper jeg mellom 200-250, setter målet på ca 350++ når allting er i orden! tenker da på sprut og ombygginga=) det blir festlig igjen!
  14. 325ti

    e30 2L til 2,5L

    husk at på den 325 motoren opptil 90 mod.har du girkassefølere,2 stk, m.a.o passer ikke kassa fra 320'n du må ha en kasse med hull til de to følera, uten dem kommer du ikke langt! når det gjelder ledningsnett er de de samme fra 85-sein 88 mener jeg på! finn deg et med hjerne og alt! kansje noen på bmwccn.no har no liggende.
  15. 325ti

    min 325 turbo

    bilen er til salgs for en seriøs sum, dvs, noen som vet verdien i den, motoren har en verdi på ca 35k, da med alt som er gjort p div verksted. den er godkjent med 130 kw og 300 nm, dette er jo en vits, men bilen er godkjent med turbo. hvordan? hadde en god dag elns=) er bare happy=),neste planer er større bremser,få tillegs spruten på stell,og begynne og ladde trykk! gleder meg,dette kan bli morro!=) ellers takker jeg for tips og andre ting når de gjelder coolere som passer,større dyser etc,etc!når de gleder pris tenker jeg i sona 70 k, da er bilen nylakket,rustfri og ferdi bygget. pris etter kostnad for og si de sånn!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår