Gå til innhold

skripis

Bruker
  • Innholdsteller

    532
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Æændal

skripis's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Eneste 405 med små kanaler visst fra B23ET. Men det finnes jo unntak som bekrefter regelen...
  2. Har byttet mange vanntempfølere opp gjennom tidene - det virker som om motorvask med høytrykksspyler er drepen for de.
  3. Nå kan vel ikke det å etterligne en annen bil kalles unikt - men han har ihvertfall lykkes med å lage noe som ser bra ut i mine øyne. De med Plast&son spoilerkit burde holde seg ifra å svare...
  4. 531 har større forbrenningsrom enn 530, jau. Litt.
  5. Så konklusjonen er at jo dårligere man er til å kjøre bil, jo større svinghjul må man ha?
  6. Et svinghjul som ikke er lettet har mye lettere for å dele seg og høgge beina av deg enn ett som er lettet på skikkelig vis. Tenk sentrifugalkrefter, et tyngre svinghjul har større krefter som vil dra det ifra hverandre.
  7. Hvaaaaa????? Du har helt sikkert rett, gutta med T4 lurer bare seg selv.
  8. Det er "bruks-spor"...lakka bilen i 1998, bildene er fra i år.
  9. Fem sider og ingen bilder av 240 med xenon? http://www.turbomorley.net/Gallery/Getrag/DSCF0608.JPG http://www.turbomorley.net/Gallery/240/DSCF0621.JPG http://www.turbomorley.net/Gallery/Getrag/DSCF0611.JPG http://www.turbomorley.net/Gallery/240/DSCF0616.JPG
  10. Er jo noen kilometer siden kamremsbytte også...tror du kan forberede deg på å dekke alt selv.
  11. Ding ding... http://www.kaplhenke.com/index.php?pg=850coilovers
  12. T4 kompressor vaffal....med Stage5 eksos...er nesten orntli T4 det da! ;)
  13. Den smale men dype har to membraner, og derfor større servovirkning.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår