Gå til innhold

habben

Bruker
  • Innholdsteller

    132
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    moss

habben's Achievements

  1. E9. Det er omtrent like kult som Lexus-lamper og kromma M3 speil. Samme gjelder single frame-grill som ikke ser ut i natta på B5. Og for ikke å snakke om sånne japse/shogun aktige front og bakfangere, vinge med tre lag og bøy på, og gjerne ingen kanalskjørt slik at det blir et stort tomrom midt på bilen, og 0 senk - FY FAEN. Men hver sin smak ;)
  2. habben

    k04 turbo.

    Noen som har tips til hvor man får tak i chip til K04?
  3. habben

    Turbo

    Ja, rekkti ja, men det var ikke helt det jeg lurte på. Er det trygt å kjøre K04 med kun chip, og er det i det hele tatt noe vits? Noen som har peil? Polo Classic?
  4. habben

    Turbo

    Åssen er det å montere K04, hiflow manifold og kjøre med "vanlig" chip? Er det safe, eller må det dyser, bensinpumpe og map til? Vurderer K04 fordi jeg uansett snart må bytte turbo, ikke hovedsaklig for å trimme. Men litt ekstra krutt er selvfølgelig bare en bonus. Hi-flow manifold har jeg allerede. Om det det kun vil gi en minimal effektøkning med dette oppsettet gir jeg selvfølgelig blaffen og kjøper en K03 i stedet.
  5. Okay, ser den. Ting tar absloutt tid. Håper du poster i tråden din så fort det er noe updates! :) For min del er det kapital som er hinderet for prosjektet akkurat nå. Satser på 7 rette i Lotto på lørdag ;)
  6. Har forresten veldig sansen for Chevellen din Bowtietwister! Ser ut som et saftig verktøy. Åssen går det med den?
  7. Må si meg veldig enig i det Raboc sier her. Personlig mener jeg en "gatebil" (hater egentlig ordet "gatebil" som har blitt en fellesnevner for biler med enten mye motor, styling, grell dekor eller en kombo av de tidligere nevnte. Har hørt folk si "åå jeg skal kjøpe meg gatebil nå, Civic 1,4 med åpent luftfilter, bodykit, aluvinge og kromfelger!" bla, bla, osv.) først og fremst må ha skilter og KAN bli brukt på "gata", ikke bare på bane. Om den brukes 1 eller hver dag i året driter jeg i. Hvis jeg skal definére en "gatebil" må det bli en bil som har skilter og går som faen både i svinger og rett fram. Tilbake til det Raboc sier, så driter jeg egentlig om ting er gjort litt "under bordet", så lenge i bilen ikke blir avskilta ved første tekniske kontroll. Synes selvfølgelig det er bjellefett med biler som Beadlock sin som er i stand til å gjøre lave 8'ere, men den ville nok ikke hatt stort å stille opp med ved et tilfeldig møte med f.eks. en saftig trimma Audi RS2 på norske veier hvor det er SVINGER. Misforstå meg rett, kjører selv 60'talls USA-bil, men liker veldig godt noe som kalles Pro-Touring. Just my 10 øre.
  8. ja, og husk på å pisse og drite før du setter deg bak rattet
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår