Gå til innhold

TLAudio

Bruker
  • Innholdsteller

    562
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TLAudio

  • Bursdag 12/06/1979

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bilstereo

Contact Methods

  • Bosted
    Ranheim, Trondheim

TLAudio's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. "Bildeler selges: Audi 100 c4 karroseri. 91 mod. 2.8v6 manuel å quattro alt ska bort.. El skinn seta fram å vanli skinnsæta bak." Bilen står i Sør - Trøndelag. Lagt ut under min profil for en kompis, det er ikke jeg som selger delene. IKKE PM, IKKE MAIL. Selger kan kontaktes på : 466 233 86 469 817 20
  2. Har fått til hornet/tuta :) Fant den under no plastikk deksel under bilen.. Ser for meg at det må være en uorginal montering... Ga opp strøm i kveld, prøver igjen imorra.. :( Ser ut til at jeg må trekke fra batteri og frem, fant ingen deksler med "pigg" til startkabler eller andre steder med konstant 12V.. Tenkte på å ta fra starter eller dynamo, men ser for meg at det kanskje er litt "usunt" i lengden? Så hvis noen kan tipse meg om hvor jeg tar strømmen fra i motor rommet, blir jeg bare happy for det :D Tok av litt dørlister og trekket i bagasjen, og der ser det jo greit ut å trekke kabel, men hvor går jeg igjennom torpedo veggen? Fant ingen kabelgjennomføringer fra motorrommet og inn heller...
  3. Hei. Er helt fersk med mercedes, så jeg håper dere kan hjelpe meg. :) Driver å monterer ekstralys, og nytt horn. 1. Finnes det noe sted jeg kan hente 12V konstant fremme i motor rommet? 2. Hvor er selve hornet lokalisert i motorrommet? 3. Hvis jeg må trekke egen ledning fra bagasje/batteri til ekstralys, hvor er best å legge den? Erfaringer?
  4. Eller har noen andre tips til trim? Hvem har best styling i norge til denne bilen? Har vært inne på BS bildeler, men syntes de hadde dårlig utvalg..
  5. Er en 88 mod. Skiltnummer slutter på partall
  6. Sjekker en bil jeg tenker på å kjøpe.. Ifølge reg.nr ble bilen eu godkjent ifjor, men har frist juni iår på ny godkjenning? Hvorfor?
  7. Selges hel som rep. objekt eller i deler. Motor er defekt, girkasse/clutch OK. Elektrisk vinduheis på begge bakdører er defekt. Dørlås på bagasjeluke må byttes. Bytte motor ligger på mellom 5000 og 15000, så kjøper du bilen komplett får du en billig bil. Skambud for bilen hel, under 15.000,-kr, avvises! Reg.nr VT 13939. Bilen var i daglig drift frem til påsken iår. Bilen står med skilter på nå, men de blir vel levert i.o.m at forsikringen er sagt opp. Ring eller mail. GSM: +47 93679029 MAIL: Liseth@home.no
  8. Bilen har AC, el.vindu foran/bak, el. speil, setevarme, høydejusterbare seter, fjernkontroll på dørlås etc.. Når det gjelder motoren er det en motor som ble satt inn fra forsikringselskapet da jeg kjørte i grøfta for å unngå elg to vintre siden. Kan være den ikke var helt bra, siden det var bytte motor, men verken forsikringselskapet eller verkstedet vil ta noe skyld siden det er nesten to år siden.. 20.000,- kr er det jeg har blitt anbefalt som pris av folk som skal ha greie på det. Jeg aner ikke hva den er verdt slik den står nå!! Jeg er 30 år, har absolutt ingen peiling på bil, så at jeg er pissryss som ikke vet hva jeg gjør synes jeg var en feil antagelse. Min stefar, som nevt tidligere, var mekaniker i mange år og han har gjordt alt av service og vedlikehold på bilen når det har vært behov for det. Og det han ikke har klart har Mekonomen på Flisa gjordt. Men jeg selger den IKKE for 5000,-kr, for det synes jeg er landeveisrøveri.....
  9. Ringte bil1din idag, men de skulle ringe tilbake med pris på motor. Har også funnet ut at 110HK motorer med motorkode AHF passer rett inn.. Etter å ha snakket med Hamjern bil, og andre, har jeg bestemt meg for å selge bilen, og heller kjøpe meg ny. Har funnet en Skoda Octavia 1,8i bensin til 45.000,-:) Så da er bilen til salgs. Etter råd fra merkeforhandler og uavhengige mekanikere, har de rådet meg til å legge ut bilen til 20.000,-kr, da det fortsatt er mye bil igjen, og at man fortsatt har fått en billig bil etter å ha kostet på et motorbytte etter kjøp av bilen. Prisen kan diskuteres..
  10. Ringer Hamjern Bil imorra å spør, jeg.. Fant en 110 HK til 8000,- på Finn.no.. Like greit å øke krafta litt når man allikevel må køpe ny.. Nå skal jeg slå av alt, og ikke tenke bil før imorra! Har surra en del tanker rundt detta siden igår:( Takk for all hjelp og tilbakemeldinger, folkens:)
  11. Neida, stefaren min er mekaniker, og han sa den hadde skåret seg.. Det var han som prøvde å dra den igang, men hjula låser så fort man slipper clutchen..:( Etter vi hadde prøvd å dra den igang, kom det tre pipelyder fra dashen, så begynte oljelampa å blinke... Takk for tips angående motorer:) Kan jeg sette inn 110HK motor, selv om jeg hadde 90HK fra før? Passer motorfester og girkasse fra 90HK på 110HK motoren?
  12. Er ikke sikker på motorkoden, men det er en 1,9 TDI 90 Hk.. Fra 1999.. Er nok en tidlig '99 modell, for den er uten takrails. Har lagt merke til at det finnes flere 99'mod med rails, så da går jeg ut ifra at min er en tidligere utgave.. Står også GLX bak, hvis det sier dere noe... Hva vil det koste for en ny (brukt) motor? Sitter å vurderer om jeg skal bare selge den billig som den er, og kjøpe ny, men alt avhenger av hva et motorbytte ville koste.. Finnes det skrothandlere med nettbutikk? Er liksom ingen som har åpent i påsken..:(
  13. Rasa motoren i Skoda idag. Kvalte motoren, skulle starte igjen, så vil den ikke snurre i hele tatt.. Prøvde å taue den igang, men kula låser så fort jeg slipper clutchen.. Så da skulle vel den motoren være ferdig:( Noen som har tips om hvor man får tak i ny brukt motor? Hva vil det koste meg å bytte motor? Lønner det seg bare å skrote bilen, eller selge den som delebil?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår