Gå til innhold

OveA

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Norge

OveA's Achievements

  1. Planen var å sette denne motoren i en Suzuki LJ80 . Dette er en bil som jeg og min sønn på 15 kjører konkuranser med innen bilsportgrenen Biltrial . Hadde tenkt å sveise diffen i gearkasse , snu motoren langsgående og la drivakselen v.side gå inn på transferkassa som står orginalt i LJ'en . På denne måten får vi en utrolig utveksling . Og denne motoren gir mye HK i forhold til vekt , noe som etterstrebes i våre biler . Derfor hadde jeg håpet at gearoverføring var vaier , blir liksom litt lette å bygge om enn med stag . Prøver å få lagt inn et bilde av doningen denne skal inn i (har en løpsklar vekt på 750 -800 kg) Ove
  2. Kan noen hjelpe meg med et spørsmål ? Jeg kan få kjøpt en 1,3i 16V m/automat , og skal bruke motor og gear i et prosjekt .(donorbilen er kollisjonsskadet) Det jeg lurer på er om gearoverføring er stag eller vaier ? Hvis noen har bilder av en slik motor m/automat , evt en link som viser dette , hadde det vært kjempe . Ove
  3. Eier er vistnok en engelskmann som er innehaver av et firma i Arendal , som driver med utleie av store messetelt, toalettanlegg og div - Atech .
  4. Jeg kjører biltrial , og der ligger vi titt og ofte på taket:D Dette gjelder motorer fra store V8'er til de minste Suzuki-motorer , med forgasser og med innsprut , manuell eller automat . Aldri noe problem , enkelte blir kanskje litt mer tregstartet og ryker litt i oppstarten , men har aldri hørt om noe problemer . Min egen bil lemper vi både på siden og på taket hvis noe må repareres i en fart ...... Ove
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår