Tekniske data: Årsmodell: 2005. Motor: 3 liter, 24 v Turbo. Effekt: 654 hk / 820 Nm. Motor: K&N luftfilter, 300x790mm intercooler, Originale spjeldhus og bygget om trykkboksen, porta toppen litt, custom originalkammer, ARP Studs, EFI Euro 96 fullsekvensielt innsprut, 750 cc RC dyser, borra M3 blokk (0,5 mm), JE-stempler, Scienze råder med H-profil. Alt balansert sammen med standard veivaksel. egenkonstruert eksosmanifold og grenrør, Turbonetics 60-1 devided turbo, Racegate wastegate fra Turbonetics, 3,5? egenprodusert eksosrør med deler fra Ferrita Norge. Drivverk: 7-1/4? treplatet Tilton clutch, Richmond 4+1 girkasse, spesiallaget race-mellomaksel. M5 diff, ombygde M5 drivaksler, originale nav. Understell: KW Variant 2 INOX-Line Coilovers. Kappa stabstag bak for å få plass til drivakslene. Bremser: Originale med Ferrodo klosser. Felger: 9,5x20. Utvendig Styling: AC Schnitzer hekkskjørt, hekkspoiler, sideskjørt og frontfanger. Frontfangeren er modda av GATEBIL for å få større hull til intercooleren. Sveisa igjen tanklokket, fjerna utfalsinga til logo på panser og bakluke. Funksjonelt karbon takscoop strobelykter i lyktene, i hjulhusene og på taket. Innvendig: Racepak dashlogger. flokka dashbord, Sparco Snap-off ratt, 4 Sparcostoler og belter, custom bur, 3 stk Blaupunkt kameraer (ved beina, på bakluka og sidedøra) Blaupunkt Skjermer, fire Stilo-hjelmer med intercom, karbon dørtrekk. Takk til: Tronrud bil, Anders Ringstad, Gundersen motorsport, Motorsportprodukter, Haugland Motorsport, Norsk Bildelsenter, Blaupunkt, Åpent verksted, Pål Andre Fredriksen, Fredrik Tangen.