-
Innholdsteller
103 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
core_pfieldgroups_99
-
Modell (eks S4)
NSX
-
Biltype (eks Audi)
Honda
-
Årsmodell (eks 1995)
1991
-
Motor (eks 1.6)
3,0 VTEC
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
Mugen konfilter, Dali Racing Hot Chip & Smart Shift, Remus eksos, Works Rezax felger (16" & 17"), senkefjører, CD-shifter
Contact Methods
-
Bosted
Harstad
NSXer's Achievements
Sersjant (3/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Baklykt til 2005 V50, høyre side. PM eller SMS 918 34 261
-
:nono: Det er en grunn til at jeg satte det i "", men jeg ser ikke forskjellen på "lastebilgrunning" og "kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning". Egentlig bare en annen måte å si at det er en litt mer tyktflytende grunning som er litt lettere å jobbe med for oss som ikke er proff med sprøyta. ;-) Budksapet er uansett at de er fantastisk på service og oppfølging av selv de minste kundene.
-
Driver med et par oppussingsprosjekter på hobbybasis, og har handla litt hos dette firmaet de siste par årene. Norbond selger produkter og verktøy for overflatebehandling, som lakk, grunning, lim etc. Hovedkundene er industri, men det er altså mulig for enkeltperson å bestille derfra. Sjekk http://www.norbond.no De har en super service (også til en mikrokunde som meg) og produkter med topp kvalitet. Blant annet er grunningen de selger ("lastebilgrunning") lett å jobbe med for en som ikke har altfor mye erfraing med lakksprøyta. Jeg skal nå prøve meg på pulverlakkering for første gang, og fikk levert et par farger i 5 kgs størrelse. Regner med det holder til det meste av deler på Honda N600-prosjektet. De blander ikke fargekoder til bil, men har et utvalg på flere tusen RAL/NCS-farger, også på sprayboks. :win
-
Finnes på e-bay i ulkie bredder. Søk på coachline eller shadowline tape. Jeg kjøpte selv til et oppussingsprosjekt for et par år siden. Tapen er kraftig og har så langt ikke falmet eller løsnet.
-
Takk for hjelpen. Da blir prosjektet ferdig i morgen. :-)
-
Jeg har montert ryggesensorene i bakfanger, men finner ingen "veier" inn i bagasjerommet uten å bore. Noen tips? Er det kurant å ta av bakfanger, alt. er det mulig å ta av platen på bakfanger like under bakluka? Har ikke lyst å bruke for mye makt når jeg ikke vet hvordan innfestingene er...
-
Var innom Bilutstyr Nor i dag og fikk blant annet høre at de har diverse Opel styling som skal selges billig, billig. Jeg vet ikke hva de har, men de kan kontaktes på 770 18 700 (Rune eller Stian). De har nettside: http://www.bilutstyr-nor.no/
-
Ærlig talt, tersomme. SLutt å klage på kundene dine. Varene ble forhåndsbetalt i den tro at dere hadde dem på lager. Det hadde dere ikke. Greit nok, men da forventet jeg at dere brukte en del av de innbetalte pengene til å bestille inn det vi skulle ha. En og en halv måned senere hadde dere fremdeles ikke mesteparten av bestillingen inne, og ventet heller ikke inn noen ny leveranse iflg dere selv. Hvor mange ganger det er ringt, mailet, SMSet etc har jeg ikke tall på. EN gang på tre måneder tok dere kontakt. EN jævla gang. Og da var det sendt flere meldinger, SMS, u name it om at ordren kanselleres og pengene skal tilbakebetales. Til og med fikk dere kontonummeret på nytt etter den ene samtalen. Det er ingen creds for at du/dere omsider tar tak i sakene. Det er bare rett og rimelig! Det er du som bør skryte av tålmodige kunder som ikke allerede har banket på døra di personlig. Jeg driver litt smått i importbransjen selv, så jeg er rimelig klar over hvordan dette foregår og drives. Derfor litt slækk i begynnelsen uten å mase for mye. Men 6 måneder fra bestilling og lite skjer, da bør du skjønne at folk blir forbanna når du "whiner" om hvor mye vi har mast på deg.. Mulig du er god på å drive butikk, men noen suksess har det ikke vært. :confused:
-
Vel, "money talks" og når pengene er på konto så tror vi på dette. Hva med resten av beløpet? Det er kanskje tapt? Selv med delt ansvar så har du vel vært delaktig i å snyte noen for litt cash? Og hva er dette BSet om at hvis flere hadde skrytt av deg, så ville vi fått refundert beløpet raskere? Skjønner ikke logikken din her. Takke meg til e-bay og Paypal enn useriøse norske postordreselskaper og Finn-selgere hvor man har minimalt med sikkerhet for transaksjonen. (Joda, vet at Paypals garanti gjelder alle transaksjoner, det geniale med e-bay er feedbacken som vi ikke får til på f. eks Finn)
-
Det har vi hørt før. Hva skjer i løpet av en måned som endrer økonomien eller holdningen til folka bak firmaet? Hadde de hatt baller selv, så kunne de både stått fram på forumene og beklaget og informert samt tatt kontakt med kunder på alle utestående ordrer og sagt noe. Jeg går ut fra at de har en viss oversikt over hva de ikke har klart å levere! Meg gidder de ikke svare telefonen når jeg ringer, så at du fikk svar skyldes vel ikke annet enn at du ikke er listet som uønsket samtalepartner.
-
Har blitt lovet pengene refundert flere ganger nå, men det skjer selvsagt lite. Vi leverer anmeldelse i neste uke med info om hvor Politiet finner flere slike saker, f. eks her på Bilforumet. Småpenger for hver av oss men tilsammen er det svindlet for mye cash. Jeg håper alle er flinke til å si fra dersom noen oppdager at de dukker opp under nye formanavn eller websider.
-
Etter utallige forsøk på å oppnå kontakt, ble jeg omsider oppringt av MTS. Det viste seg at de (fremdeles) ikke hadde alle bestilte deler på lager. Jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg hadde sendt mail og bedt om pengene tilbakebetalt for flere uker siden. Fikk beskjed om å sende over kontonummer på SMS, og siden har det vært stille....:ass: Ser Celicia har fått noe av sine penger og resten senere. Håper MTS snart har spart opp nok arbeidsledighetstrygd til å betale meg også.... Men vi tar nok saken i egne hender snart.
-
Har du hatt ny kontakt med dem? tersomme har PMet meg en gang, men så ble det stille igjen.
-
Setter pris på at MTS poster litt om hvorfor man ikke leverer det som er bestilt og betalt. Det hadde vært enda bedre om vi kundene fikk denne opplysningen med en gang, og i det minste svar når vi ringer. Jeg har forsøkt "alle" kanaler, og ikke mer enn en SMS eller mail til de forskjellige numre/adresser. Jeg har ringt mer enn en gang, men det har ikke vært mulig å få svar bortsett fra en kort, kort PM i dag. Så jeg er ikke VELDIG beroliget av det som skrives. Dere sliter med omdømmet nå, så innsatsen burde vel heller legges på direkte kundekontakt og oppfølging. Det er en regel som sier at man må minst gjøre 12 gode salg for å rette opp ett dårlig. Da har dere litt å jobbe med videre, etter mitt syn. Eller er de tgenerelt mye useriøse aktører i delemarkedet i Norge. Synd, og man har faktisk mye bedre sikkerhet ved å handle på e-Bay (sjekke feedbacks) og betale via kredittkort eller PayPal. I Norge betaler man gjerne med debetkort, og kan ikke kreve penger fra den som formidler kreditten (banken eller kortselskapet).
-
Celicia: Si fra hvis du finner noen hjemme på Skjetten eller hvor de er for tiden. Driftstyle.no er ikke er foretak men domene eid av MTS. Jeg har sendt SMS til de forskjellige numrene jeg har funnet på dem, PMer til diverse forumnick, e-post til flere adresser + ringt flere ganger både i og utenfor åpningstid. Ser i en tidligere post fra dem at de er mer interessert i å sitte på skjermen og telle hvor mange e-poster de får fra samme person enn å komme seg ut på lageret og pakke varer til de som har bestilt og betalt... Over helgen leverer jeg anmeldelse med dokumentasjon på bestilling og innbetalingen så får vi se hva som skjer. Det kan bli både for brudd på angrefristloven, villedende markedsføring (MTS selger under navnet driftsstyle.no) eller for svindel. Kan godt informere TV2 hjelper deg og Forbrukerrådet men erfaringen min er at det er lite hjelp å få fra dem. Jeg kommer hvertfall til å poste mine erfaringer ethvert sted på nettet jeg finner en virksomhet som en av disse to er involvert i.
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.