cpr
Bruker-
Innholdsteller
17 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Contact Methods
-
Bosted
Sarpsborg
cpr's Achievements
Menig (1/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Litt vanskelig å se ut fra bildet, men fangeren "buler" ut på begge sider av de avmerkede området..
-
Du kan så si..., mener selv jeg ikke har ligget på latsiden. Problemet ligger i at de nye skiltene med blått felt ikke passer i front. De blir for lange. Har såklart kjennetegn bak. Før jeg registrerte bilen fikk jeg vite at jeg kunne bestille skilt uten blått felt. Det viser det at dette var samme skilt bare med hvit klistremerke foran det blå. Sendte søknad til Statens Vegvesen om lite skilt, da flere bekjente har mottatt dette og fått skrevet i vognkortet at "Bilen godkjent med lite skilt". Jeg fikk avslag da de mente at flere tilsvarende kjøretøy brukte større skilt. Men, dette er av den gamle typen?! Jeg kan bruke det nye skiltet, men da må det bøyes til. Dette er i utgangspunktet ikke lov. Klistremerke på panser er heller ikke lov. Nå er skiltet bøyd til og festet med dobbelsidig teip, og jeg kjører derfor fortsatt ulovlig. Jeg har ikke kjørt uten skilt for å unngå fotobokser o.l, men kun grunnet treghet og lite sammarbeidsvillighet hos det offentlige. De var to, og begge så alrighte ut :)
-
4 mnd. og 5000km uten skilt foran kostet meg 2026.50.
-
Dette er vel en 17.mai feiring man sent vil glemme: www.olsengmarina.no
-
Beklager så ikke denne kategorien. Setter evt. pris på om admin. legger denne tråden under "Happenings" mvh cpr
-
Her er deltakerlisten: Följande deltagare är preliminäranmälda: Daniel Aspers + 1pers. (S) Ferrari F430 F1 Spider Geir O. Høgberg (N) Ferrari F355 F1 Berlinetta 1998 Christian & Camilla Myhrberg (N&S) Ferrari F355 Berlinetta Torbjörn Ekstrand (S) Ferrari F430 Scuderia Erik Backström (S) Ferrari 348 tb Martin Åhrbom (S) Ferrari F355 GTS Torbjörn & Hanne von Braun (S&N) Lamborghini Gallardo Superleggera Jens-Georg Sverdrup (N) Ferrari F355 Challenge Claus Ph Resberg & Elisabeth T. (N) Ferrari F355 Berlinetta Max & Danna Tenne (S) Ferrari 308 GTS Jonas Ekeblom + 1 (S) Ferrari F430 F1 Rickard Fritz + 1 (S) Lotus Esprit S4 Johan Klöfverskjöld & Yvonne P. (S) Ferrari 360 Modena F1 Spider Thomas Andersen (N) Ferrari 360 Modena Sven Inge Flatebø (N) Ferrari F355 Spider Ulf Synnes + Thomas Sahlin (S) Ferrari 360 Modena Erlend Skogen (N) Ferrari 308 GTS -81 Kjell Isachsen (N) Ferrari 430 Pål Bang (N) Ferrari 365 GT 2+2 Gorm Haagensen (N) Ferrari 348 Daniel Siitam & Erica Edgre (S) Ferrari 348 TS Pål Mannum + 1 (N) Ferrari 348 Tom Skorpen + 1 (N) Ferrari 308 Zoltan Vicei +1 (S) Lamborghini Gallardo eller 550 Maranello Alexander G + 1 (S) Ferrari 360 F1 Modena Tony Gisslén +1 (S) Ferrari F430 Christer Lundem (N) Porsche 911 2.2 S Ulf & Catrine Jacobsen (N) AR 1600 Giulia 1600 Sp. Veloce Ronny Åkerholm (N) Maserati Ghibli GT Espen Johnsen + 1 (N) Lotus Exige Inge Mauseth (N) Ferrari F355 (giallo) Philip Lundh (S) Aston M. V8 Vantage / Porsche GT3 RS Peter Stavling (S) Porsche 997 Carrerra S Jørn G. Innset (N) Lotus Elise Andreas Neuman-Meyer (N) Ferrari 328 GTB Pål Martin Olsen (N) Ferrari (men vet inte vilken än) Ellen & Henning Nietchke (N) Ferrari 348 Joakim Lundeborg (S) Aston Martin V8 Vantage Kenneth & Anette Sundfors (S) Ferrari 348 TS Henric Hägglund (S) Porsche 997 GT3 Mikael Andersson +1 (S) Ferrari 360 Challenge Stradale Uffe Larsson & Tanya Sluvis (S) De Tomaso Pantera eller F355 Spider. Mathias Baudou + Maria (S) Ferrari 360 Mondea F1 Stein og Anne Lise Sandok (N) Ferrari F355 Berl. -96 (Barchetta red) René Depuis (N) Ariel Atom 2 Jens Strandell (S) "Lotus" Speedster Ingar Bareid (N) Lotus Exige - 06 Trond Håvard Bjørgum (N) Lotus Elise S2 Race Tech -01 Mikael Nocera (S) Ferrari 348TS Geir Birkeland + 1 (N) Maserati Quattroporte V8 Johan Wallenthin & Ann-Charlotte (S) Lamborghini Gallardo Peter Riis (DK) Porsche 997 Gt3 Hans Dowald & Linus Ohlsson (S) Porsche 911 GT3 Peter Ternström & Malin (S) Porsche 911 GT3 Mika & Helen Laurino (S) Ferrari F430 Spider Birgitte Eriksen og Hugo Ivan Sørensen (N) Ferrari Mondial 3.2 Inge Hellebust +1 (N) Ferrari 550 Maranello Bertil & Margaretha Alm (S) Ferrari 360 F1 Modena Bo Johansson + Heloisa (S) Ferrari 355 GTS Lars Lergell + 1 (S) Ferrari 355 F1 Spider Torbjörn Flygt + 1 (S) Ferrari F430 F1 Daniel Skulstadberg (N) Lamborghini Urraco Lars Brinch +1 (N) Ferrari F430 Jan Andreas Bakke + 1 (N) Ferrari 456 M GT Jacob Andersson (N) Lamborghini Diablo SVR Niklas Olsson & Arne Jarl (S) "Lotus" Speedster Mona Domascewicz (S) Ferrari 355 F1 Berlinetta Erik Jirhall (S) Lamborghini Gallardo SE Christer & Susanne First (S) Ferrari 512 TR Leif Lødeng +1 (N) Ferrari F430 F1 Göran & Kina Strandberg (S) Porsche 964 3.6 Turbo Lars-Magne Svendsen (S) 993 4S -97 Thomas & Camilla Wolf (S) Maserati 3200 GT Anders Hedin & Andreas Hedin (S) Ferrari 360 F1 Spider Martin Czernik + 1 (S) Dodge Viper RT/10 75 st anmälningar och taket var egentligen nått på endast 8 dagar! Fantastiskt. Vi har möjligheten att öka antalet deltagande sportbilar till 100! Stefan Fullmestad + 1 (S) Ferrari 348 Spider Bo & Christina Jonsson (S) Ferrari 348 TB Anders Nyander + 1 (S) Maserati Coupé 4.2 Espen & Anette Olsen (N) Porsche 911 RUF CTR Johan och Anna Lundberg (S) Ferrari 355 GTS F1 Tormo Nilsen +1 (S) Lamborghini Gallardo Ronny Hansson +1 (S) Ferrari F355 Challenge Bertil & Pyra Haglund (S) Ferrari 360 F1 Modena. Josefine Rosengren & Maciej Karpinski (S) Aston Martin V8 Vantage David & Björn Rosengren (S) Ferrari 550 Maranello Thomas & Meta Carlsten (S) Maserati GranSport. Bo Möllestam (S) Ferrari 360 F1 Modena Hans Peter Ebbestad (N) Porsche 996 GT3 Jan Nilsson (S) Porsche 996 Turbo Stefan & Maria Axelsson, (S) "Lotus" Speedster Bjørn Waatvik +1 (N) Ferrari F512 M Håkan Petterson (S) Ferrari 430 Scuderia Kenneth Larsen og Camilla Sand (N) Ferrari 348 Jonas & Camilla Björk (S) Ferrari 360 F1 Jörgen Petersson (S) Lamborghini Gallardo Superleggera Vidar Frogner (N) Porsche 993 Turbo R -96 Vidar Halvorsen (N) Porsche 996 Turbo -02 Öystein Sölvesen-Myhre + 1 (N) Ferrari 360 Modena Bjørn Strømberg (N) Ferrari 355 F1 Gino Vettese + 1 (N) Ferrari F430 100 st bilar är nått och det växer vidare! Fantastiskt! Vi ser ut att lösa hotellfrågan och ytterligare 25 bilar är möjligt att ta emot. DÄREFTER BLIR DET DEFINITIVT STOP PÅ MÖJLIGHETEN TILL FLER ANMÄLNINGAR. Tid på banan kommer att bli lite begränsad, men intresset för att deltaga i evenemanget (skandinaviens största någonsin!) är stort och de flesta verkar ha överseende med det. Terje Aasane + 1 (N) Ferrari 355 GTS F1 1998 Patrik Gudmundsäter & Biörn Bladh (S) Maserati Indy 4,2 eller Lamborghini Espada GTE P.A Johansson (S) Lamborghini LP 640 Håkan & Irina Wigren (S) Ferrari 360 Spider Daniel Carlsson + 1 (S) Porsche 911 C2 Henrik Fredriksson, (S) Lamborghini Murciélago E-gear Sigurd Amundsen +1 (N) Ferrari 250 GT TdF 1959 Christian Plesner +1 (N) Ferrari 250 TR 59/60 Bertil och Ulla Nilsson (S) Ferrari 328 GTB Alf Ottosson +1 (S) Ferrari 328 GTS Nils & Richard Storhagen (S) Lotus Elise 111R Daniel Elfstedt + 1 (S) Ferrari 550 M eller Mas. 3200 GT Tony A Johansen + 1 (N) Lamborghini Diablo VT Roadster 1997 Carolin & Lars Wingefors (S) Ferrari 360 Modena Ib Andre Brandshaug (N) Ferrari F355 Berlinetta Ronny Standahl (N) Porsche 996 Turbo (supertuned) Ole Jakob Nilsen & Linda Sivesind (N) Lamborghini Diablo VT Jonas Larsson + 1 (S) Maserati 3200 GT Assetto Corsa 2001 Peter och Tina Freij (S) Ferrari 348 GTS Henrik & Monika Johansson (S) Ferrari 348 tb
-
Under en uke igjen til den store dagen. Grensen var satt til 75 biler, men grunnet enorm pågang ble "taket" hevet til 125 biler. Dessverre har man vært nødt til å takke nei til flere tilbud om deltakelse. Les mer om arrangementet her og se deltakerlisten nederst i denne linken http://www.vonbraun.se/index.taf?_PageId=66 For de som ønsker oppleve den spesielle 16. Mai dagen på Rudskogen så er det bare å møte opp. Det koster evt. 100 kroner å komme inn med bil. Så det er bare å fylle opp bilene å møte opp Tiden er satt til 10:00 til ca. 16:30 Kafén vil være åpen for alle. Flere flaggvakter trengs, og de som melder seg frivillig til Jens på jgs@vonbraun.se, vil få adgang til Hospitality-området som er avstengt for deltakere. Der vil det foregå mye bra under dagen og det vil bl.a bli servert en fantastisk lunsj tilberedet av en like fantastisk svensk landslags kokk. For de som ikke er nødt til å møte på jobb eller skole denne dagen, bidra med litt hjelp som flaggvakt og få en opplevelsesrik dag. 17. Mai vil mange av bilene ta turen ut til Olseng Marina, der de kommer oppholde seg fra ca. 15:00 og et par timer utover. Så til dere som føler dere går glipp av mye den 16. Mai er hjertelig velkommen til denne litt uvanlige 17. Mai feiringen. Skjærgården Fjordkro vil holde åpent for alle fra klokken 18:00. Meny, åpningstider og veibeskrivelse finner dere på: www.olsengmarina.no
-
Useriøsitet blant postere
emne svarte i cpr sin ludrio i Ris & Ros, forandringer, forslag og litt foruminfo
Sjekk felgene på det toget der a??? Går`e ann a?? Og for de som ikke skjønte det, så var det også en spøk.... De felgene er driiiiit kuuule!! og til dere som ikke tok den... :thumb :hello: -
Useriøsitet blant postere
emne svarte i cpr sin ludrio i Ris & Ros, forandringer, forslag og litt foruminfo
Noen som liker Vafler? Selv liker jeg når vaffelrøra er tilsatt sukker.... Forresten.. Såler med forhøyning er egentlig ganske godt å gå i.. -
Useriøsitet blant postere
emne svarte i cpr sin ludrio i Ris & Ros, forandringer, forslag og litt foruminfo
Det å si: "Jeg har ikke har sansen for den bilen" eller "den bilen liker jeg ikke" er en ærlig ting å si.. Det å si: Den derre bilen er pess stygg, skjønner ikke at det går ann å lage noe sånt" det er nedverdigene... Noen med litt dårlig psyke føler det kanskje som personangrep. (hvis de eier en slik bil selv) Er ikke kult å høre at: "God damn! Dama di er stygg" eller??? Så hvis man hiver ut noe så ugjennomtenkt som et par eksempler over.... "Get ready to get shot at.." :fatality: (Nb! ikke bokastavelig talt) Motto: "Skal ikke kaste sten i glasshus" Forslag: Start krangle tråd :iconsm -
Men, seriøst!! Første gang jeg så bilen, så var jeg faktisk litt usikker på hva jeg syntes.... Den var også rød, med litt kjedelige felger.. Syntes mye av designet av bilen forsvinner i rødfargen..., høres rart ut og kanskje litt omvendt.... ...men er vel det at en sort Brera viser en klarere overgang til lyktglass bak og fram. Ser detaljene liksom litt bedre. På en rød bil glir det litt mer i hverandre.. (Liker heller ikke felgene på den sorte som er avbildet over) Fikk skikkelig sansen for Brera`n da jeg fikk en opp i rompa (på bilen) og så den i bakspeilet, syntes jeg den så klin gæren (helt rå) ut. Da den passerte meg, og jeg ble liggede bak den, syntes jeg den hadde den nydligste baken jeg har sett. Litt sånn J-Lo look.. Skal forresten å se på en sort Brera i slutten av uka, da kan det være 911Turboen blir byttet inn... ??....??
-
Beklager KIS!!!! Vil ikke skje igjen sombrero
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.