Gå til innhold

Audi_Quattro

Bruker
  • Innholdsteller

    169
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Audi_Quattro

  • Bursdag 08/13/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, Damo, og meir bil =)
  • Modell (eks S4)
    90 Quattro
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Cobra 40/40

Contact Methods

  • MSN
    rorvik04@gmail.com
  • Bosted
    Kvinnherad

Audi_Quattro's Achievements

  1. Har eit heilt nytt 55-50mm Supersport senkesettm/ dempere til audi 80/90/coupe quattro 2.0-2.3L, 87-92 mod til salgs. dette erTÜV godkjent og kan godkjennes på biltilsynet :-) Pris antydning 1999,- med frakt! Er svært sjelden innlogga, så om du er int, så send meg ein mail på rorvik04@gmail.com eller ring/sms 98636881 :-)
  2. Har du måla på den ic'en?
  3. eg blei 18år for 1 1/2 måned siden og det var null problem for meg å forsikre cossien på meg... har person forsikring, ansvar på cossie og kasko på moped så samla sum på 9800 kr i året
  4. eg bytter bilen vekk i ein cosworth i dag.... register reima hoppa over noken hakk forige mandag så den går billig ;)
  5. s2 er nå ikkje dyrere en s4 i samme stand =/ kommer jo selfølgelig ann på kem som skal selge og da... men i det store og heile så er ikkje prisforskjellen stor
  6. vis folk skal vere så jævla nøye på på detta sån at folk som ikkje har vore i systemet så lenge skal forstå så må vi heller skriva typ85 coupe. typ89 c oupe og b3(typ89)/b4 80 og 3b/typ89 90.... Happy? =P
  7. bensin trykket regulerer seg vel av seg sjøl... så klart ingrep kan gjerast, men gå på ein verkstad og sjekk co min var på 10% når eg henta min og den drukna i bensin bokstavelig talt... co skal helst ligga på 0.7% har eg erfart :D
  8. har allerede mista ein for ca 2-3 mndr siden... skulle bare understreke at den gjekk litt bra :)
  9. du har antagelig ein 1.8 S det er betegnelsen for ein "forgasser" motor. 1.8 E står for insprut det er einaste forskjellen... og ja du får litt meir hester av sprut siden det er litt meir presist på ein måde :P
  10. den går no, men eg er nød til å kjøre uten den ledningen med 3 kontakter som sår inpå den bensin fordeleren ( mot skjermen) da starter den fint, men den vil slokne etter ei lita stund, men den går som faen! hadde 190 nesten på flata med den =) kompis som kjørte ;) var 4 stk i bilen
  11. har allerede prøvd det... av den bensinen som den får fra kaldstart dysa så er det akkuratt nok til at den starter og går i 2 sek før den slokner i gjenn :(
  12. Det har seg slik at bilen min starter berre av bensinen som den får fra kaldstart dysa, men det kommer ikkje bensin gjennom hoved dysene... Dette gjere at bilen starter og slokner i gjenn med ein gang. ka kan eg gjera?
  13. skal få meg ny bensin pumpe i samme slengen, for den andre lager sån irriterandes bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lyd som du hørrer veldi godt inne i bilen :S
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår