Driver om dagen med montering av kompressor på bilen som forrøvrig er en E36 93mod 320. Det er en Rotrex kompressor, med intercooler montert. Ekstradysene sitter montert rett før gasspjeldet, og skal styres av MF2 Injector Drive.
Det er totalt 3 kabler på denne som skal kobles, en rød, som skal til + polen, en hvit som skal til - polen, og en gul som det står skal på negativ coil.
Bilen har 6 coiler, utfra hver går det 3 kabler, en grønn (alle grønne samles til en tjukk grønn, dette er vel 12V) en svart (disse skjøtes hver for seg med svarte kabler med fargestripe på) og en brun, denne går fra coil til coil og ender til slutt opp som jord i koarosseriet.
Det jeg ikke helt skjønner er at den gule som skal på negativ coil skal fange opp pulsen etter RPM eller turtall på norsk. Men er det puls i den negative coilledningen som går til jord? Har prøvd denne koblingen uten å lykkes.'
Sant skal sies at MF2en jeg kjøpte var full av irr, så kan jo være noe feil med denne også, men koster ca. 3 k ny, så må nesten vite det først.
En stor takk til den som kan hjelpe meg her!