Gå til innhold

RESERN

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om RESERN

  • Bursdag 04/22/1977

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    SRI TC
  • Biltype (eks Audi)
    NISSAN BLUEBIRD
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Interc. forge poppoff.modifisert insprut,justerbart turbotrykk 0.4-1.4

Contact Methods

  • Bosted
    NORWAY

RESERN's Achievements

  1. Blir nok mye spesial tilpassninger, sveiser det meste selv.. sombrero Er ikke sikkert jeg bruker b-axslinga fra doge,mye som forandrer seg etterhvert :scared hehe
  2. Hehe så det rett etterpå, men va litt for rask på avtrekkern.. parkerte bluebird turboen i går kakkla mistenkelig fra ett rådelager.. trur ikke den likte 1.6ktrykk på turboen og 8500 omdrininger men no er nå det testa oxo :google Bli vel litt mekking i dag notin
  3. Abbonerere på denne! Sleng ut hvilken serie motor du har da :) en av disse, ved siden av 20b merke på housinge... senere er bedre.. 000 - 999 = 1st batch A000-A999= 2nd batch B000-B999= 3rd batch C000-C999= 4th batch D000-D999= 5th batch E000-E999= 6th batch les denne tråden for og vite hva de betyr... http://www.rx7club.com/showthread.php?t=108091&page=10&pp=15 Skal gjøre dette til neste gang jeg er her! har tenkt lenge på dette selv notin :google Takker for tipset :google
  4. Bakstillinga skal jeg bruke M3 bremser m/litt mods, justerbart understell blir nokk mye orginalt fra bayer men klokka er jeg veldig spendt på selv hva blir notin tenker mest sansynlig at jeg kjøper en tremec girkasse, ble anbefalt denne da den skulle være billig og holdbar til mitt formål. tittet litt på en t-56 skal ringe mandag og sjekke dette.. etterhvert som motor og bil vokser seg sammen skal jeg legge ut mere info. :) Takker for alle tips
  5. kommer vel litt med mere teknisk senere, motor vil ligge på ca 300 hk til vanlig bruk 0.2-0.3 i turbotrykk sombrero dette er ingen problemer. heller ikke tomgangen ska bli det største probl, wankel er rått :google Skal bruke 2poppoffer og en stooor wg, spesialtilpassa eksosmani, raceveiv- da orginal er berykta for å ha litt kast ell lett få det, racebolts,studs, rotorene skal freses om og sette i en anen type apexer (samma som stempelringer på en motor) setter inn 2delte istedet for 3delt org- skal jo tåle mye juling yodude bakstilling og girkassa bli kjøpt inn i løpet av høsten
  6. har ikke kjøpt inn bakstilling enda alacocaina prøvde laste opp bilder av motor og div i går, men må forminske de til under 1mb. det er ikke så fryktelig lenge sia jeg begynte på dette prosj, har kosta meg ganske mye,mere bli det.. på sjåførlønn går det ikke så fort som jeg vil :respect
  7. Veit ikke alle detal selv enda, holder på og sette sammen ei liste over det jeg skal bruke , men den forandrer seg daglig.. Bestandig noe nytt,mere gromt som må vurderes sombrero Bila står helt ribba,rustsveisa vel gjenstår mye sveising før spakkel og lakk ska skal bruke en mild himmelblå perl med enten litt lilla i ell ikke. tenkte bruke understell fra en E30 m3 alpina, når jeg finner en og importere, som sagt er ikke helt enig med meg selv enda men jobbe med saken..hehe notin motoren skal medium trimmes men alt blir lagt opp for race. bruke orginalt innsug, skal høyglans poleres BLING BLING :google + mye anet snacks.. datasprut skal komme med en del info om motoren men noe vil nok bare noen vite.. Er enige med mange om at jeg ikke helt veit ka æ får ell hva blabla men det er KUNN FOR MIN EGEN DEL, ville bare kombinere mine 2lidenskaper Wankel og Bmw. så litt hjelp og støtte + seriøse tips s, er jeg veldig takknem for :) RESERN
  8. jeg sletta den gamle tråden pga mye useriøs dritt notin Håper denne bli bedre,kommer bilder i kveld men ikke av bila, sparsom me detalier der.. skal legge ut mere og mere bilder etterhvert.. va veit vel egentlig noen når alle veit alt og ingen veit hva men mene ska de :naaaws
  9. Skal prøve og fremskaffe bilder snart, har ikke int tilgang selv enda men bli så fort leiligheten min er ferdig.. håper dere har litt tålmodighet til da :) Bytter ut twin turbo settet med singelturbo. har tenkt på garret gt42 skal vist være god for 1000+, ordne motorfester selv men sveising er ikke min spesialitet sånn sett.hehe Skal gjøre alt for og prøve få skilt på bila, skal ned og levere forhandsgodkj så snart alt tekniske er på plass,har så mange ideer at jeg kunne nesten blitt gal.. gleder meg nå sinnsykt til motoren er ferdig til rundt februar 2006. Kan ikke anet enn og anbefalle simtec racing på det varmeste. disse gutta kan wankel og kundeservice!! sombrero Skal jo ikke bruke alle 900 hk til butikken men skal prøve og holde meg på rund 300hk til vanlig kjøring.. var og tittet på motoren tidligere men hadde ikke med kamera. skal bli skal bli,, Ser på forumet at det er mange bmw planer ute og går hos folk..STÅ PÅ FOLKENS. BIL ER MORRO :titties: mvh Resern20b
  10. Hei prøver igjen. Holder på å konverterer en 86 mod BMW E30. skal nedi en 3Rotor 20b rev wankelmotor.. sombrero Skal legge inn bilder og info etterhvert om prosjekte mitt.. Simtech Racing i Tr.heim holder på med oppbygging/trimming av motor. Litt Fakta om 20b: Vekt ca 160 kilo uten servopumpe,dynamo og eksos manifoilen målt blokk: ca 30cm bred ca 65,5cm lang ca 45cm høy Har mye planer om bilen utvendig men må ta en del ting underveis en ting er sikkert, den bli bred og lamda dører+++ motoroppby koster en del og tar denne, istedet for bremser og div andre ting som jeg helst skulle gjort først,, Eneste planen med bilen er å ha det sinnsykt morro, om jeg ikke får det godkjent ja så :fingers: finnes heldigvis p-skilter :) bilder av motor++ http://photobucket.com/practice.php?id=8k8x :google
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår