specs:
Motor: 98mod FK blokk med et svinghjul (overhalt etter jeg kjørte den på bane sist med ny oljepumpe og lager), 531 topp (ble overhalt av vs motor samtidig som jeg tok blokka, fiksa ventiler, doble ventilfjører og spesialslipt kam fra vs.motor) Org. innsug+eksos manifold, større dyser, bensintrykksregulator, turbonetics t3\t4 steg 3 turbo (kjøpte den samtidig som vs overhala toppen) ny stor alu intercooler, ny lmm, org motorstyring med chip. 3" eksos hele veien med en liten gjennomgående simons potte bak. Hvis jeg skal tippe så har motoren gått kanskje 15-20timer etter overhaling, skifta olja 3 ganger.
Girkasse: 97mod M90 ( har sveisa 3de giret så den tåler litt juling )
Clutchen er noe jeg måtte spesialbestille fra sachs i tyskland, den må skiftes ut da den er slitt.
Sveisa Diff.
Bilstein Rally dempere, kappa senkefjører, nye skiver+kalipre foran, nye superflex foringer i hele understellet, tror det er nye endeledd og slikt også, husker ikke helt da det er noen år siden jeg drev med den sist.
Ikke bur i bilen.