Gå til innhold

DanielS

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om DanielS

  • Bursdag 08/24/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Snowboard, skateboard
  • Modell (eks S4)
    Jetta
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1,8i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Perlemors- lakk, blå neon under hele bilen og inni, Sony Xplode 12" sub, killswitch, racing- pedaler
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • Bosted
    Finnsnes

DanielS's Achievements

  1. Det var ikke registerreim, eller bensinpumpa eller releet til bensinpumpa. Det var strømtilførselen til releet som var ødelagt.. :P
  2. Ja, d var d jeg også trudde.. men etter ca. 10 min med bensinlekkasje, så begynte jeg å bli skeptisk om når den egentlig skulle gå tom.. Men nå har jeg avtalt med et verksted for å de til å se på bilen. Blir spennende å se hva som egentlig var galt.
  3. Ok. Da må jeg finne returledningen fra motoren å skru den av. Men det kan da ikke være så mye bensin som kommer i retur fra motoren? D må vel tømmes en gang, det skal vel tross alt være bensin som kommer i retur? Takk for svar forresten. Skal ringe et VW-verksted.
  4. Vet du hvilket nummer det skal stå på releet til bensinpumpa, eller hvordan jeg kan finne ut hvilket relee som tilhører pumpa? Pumpa lager ikke lyd når jeg har tenningen på, klarer heller ikke å måle noe strøm på den (med tenninga på). Jeg prøver å skifte den, men det renner altfor mye bensin ut, slik at det er nesten umulig å arbeide med den. Tok ut den ene slangen som gikk fra bensintanken til pumpa, og tettet den, men det renner fortsatt mye bensin ut av pumpa. Noen som vet noe om dette? Er det flere slanger som må tettes (eller plugges av) før man skifter pumpa?
  5. Tror ikke jeg skal skifte registerreima selv, men tror heller at det er bensinpumpa som er gåen. Jeg har hørt at den skal lage en slags "klikkelyd" når tenninga står på, stemmer dette? Det gjorde den iallefall ikke. Noen som har erfaring med å bytte bensinpumpe på Jetta? Er det vanlig at den ryker eller kan det være at kun bensinfilteret er tett?
  6. Takk for svar. Da er det kanskje mulig at registerreima er gåen.. Skal prøve å finne ut hvor den er i motorrommet, og om den er vanskelig å skifte. Vet du forresten noe om dette?
  7. Noen som vet om Jetta 1988 har registerreim?
  8. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne ut hva som er galt med bilen min, '88 Jetta GLi: Jeg fikk nylig stopp på bilen, kjente bare et rykk, og så døde motoren ut. Nå lurer jeg på hva som kan være galt. Bilen vil ikke starte, den bare står og "filer". Jeg har absolutt bensin nok på tanken, og strøm nok på batteriet. Jeg tenkte at dette kunne ha noe med rotoren og tenningsmekanismen å gjøre (fordelerlokk osv.), og jeg oppdaget at rotoren riktignok var ødelagt. Jeg byttet denne, men får fortsatt ikke start. Man kan høre at det knistrer inni fordelingslokket. Jeg har fått høre at det kan være et problem med enten bensintilførselen eller at register-reima er gåen. Så da lurer jeg på; er det vanlig at bensinpumpa på Jetta 1988 mod. bruker å ryke (etter ca. 250000 km)? Kan det ha noe med bensinfordeleren å gjøre? Har bilen min ei register-reim i det hele tatt? Jeg har forresten innsprøytningsmotor. Hvis noen har har opplevd noe lignende eller har forslag om hva jeg skal gjøre, så er jeg veldig takknemlig for det!
  9. DanielS

    Grom- lyd

    Noen som vet om effekt- potter som passer Jetta `87, 1,8i? Hvor selges disse og er det mye arbeid å montere?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår