Gå til innhold

FtZ

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om FtZ

  • Bursdag 10/12/1982

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil og data
  • Modell (eks S4)
    Golf GL Stv
  • Biltype (eks Audi)
    WW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    NDT Incpector
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    konfilter fjernet katalisator

Contact Methods

  • Bosted
    Stavanger

FtZ's Achievements

  1. da har jeg tanket på nytt , denne gangen 20l e85 og 5l bf95 , eneste jeg merker er at den er litt tregere og starte . neste gang jeg tanker opp kommer jeg til og prøve med ren e85 .
  2. insiden ( dah ) av slanger , tanken ol .
  3. vell var ikke effekten jeg tengte på når snakket om forandringer , var mere om bilen virket som normalt . har kjørt 3-4 mil til uten noen merkbarforskeld .
  4. tja fylte 8l BF95 og 7 l E85 på tanken i dag , tanken var nesten tom , har vell kjørt en mil etter det , merket ikke så mye forandring . vell eksosen min datt av , men det regner jeg med har mere med salte på veiene i stavanger en noe annet , kan være at det ble noe varmere i exosen som framskyndte prosessen litt . så senere i dag er det ut og mekke exos , igjen , jeg har vell snart byttet alle delene i dette exosanlegget 2 ganger :p får se hvordan bilen er og kjøre frammover og komme med litt tilbakemeldinger til dere ;)
  5. tror jeg skal prøve med 25l E85 og 35L BF95 på tanken neste gang jeg fyller , det blir en 40/60 blanding ( eller veldig tett på ) etter hva jeg ser så er det "verste" som skjer at motoren går mindre rent , men den hoster nå litt allerede , men det kommer sikkert bare av skitt i systemet så det kan jo være fint og få renset litt ;)
  6. jeg sier en ting KILDER , kan ikke bare slenge ut ting uten og ha bevier/kilder for det . jeg vet dette er heeelt feil forume for dette , men dette er den eneste E85 tråden her som virker nogenlunde aktiv . noen som har noe peiling på hvordan en standar 1.8 WW golf motor fra 95 vil reagere på E85 i tanken , har sett inne på den den siden om det systemet som justerer tenninga , men det sa lite konkret om hva det gjorde . det er jo billigere , og har påståtte effekt fordeler:rolleyes:
  7. det meste kommer jo fra kina uansett , di er bare produsert på "lisens" og på satt en logo er i mange tilfeller samme produsentet som lager en pioneer sak og en no-name sak
  8. og så ser jeg ikke dette før i dag , darn har allerede vært i stavanger :/
  9. hei drver på og og mekker ty kasse til en CV vega 104 , og skal lage en winisd profil på subben , eg fant denne pdf fila med all infon om subben , men det mangeler fortsat mange verdier som winisd vill ha for og bergne hvordan kassen skal være , og lurte da på om noe her kunne vært hjelpsom og skaffe til veie resten av veridene eller lage profilen for meg. jeg skal bytte kasse på denne fra portet til lukket for og spare "litt" plass i bilen :/ noe jeg faktisk ble litt overskat over da jeg demonterte elemetet for kassen den sto i var at det var et passivet delefilter i kasse , dette er vell ikke nødvendig når det er et aktivt på forsterkeren , så jeg trenger vell ikke flytte dette over i den andre kassen . og en annenting jeg lurer på er , er det nødvendig og ha rette flater i kassen , så langt er det bare bunnen og sideveggen som blir rette , alle di andre vill skrå mere eller midre .
  10. hvor stor plass trenger jeg til dette , ser som noe som kan passe i dersbordet på en golf 3 hvist du kan måle lengden fra monterings hull på dvers ( altså i diameterens lengde retning
  11. WoW imponerende , må følge med videre på dette ja
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår