Gå til innhold

skeken

Bruker
  • Innholdsteller

    47
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om skeken

  • Bursdag 07/14/1977

Contact Methods

  • Bosted
    Akershus

skeken's Achievements

  1. ?? 90 kaldblods-hopper trenger god gjennomtrekk! :D
  2. Siste par måneders hofteskudd, stort sett mellom Karihaugen og Vika:
  3. Et par gamle Caprier ved Frognerkilen Hel og pen Horizon der også Nyyydelig E12 ved Høvik Toyota-kvalitet :D
  4. Noen mobilskudd fra hofta: XLR ved Ikea Sein 60-talls 365 GT 2+2 på Fjellhamar GTA ved Fetsund Lenser
  5. Har også sett GTen på MCern, eier har tydeligvis bedre smak når det gjelder bil enn mat! Et par nylige spottinger i omegnen: 340R! Nydelig 6V, holdt følge opp mot Gardermoen Så fin Crown er det lenge siden jeg så, de fleste er forlengst spiker! Focus parkert utenfor sfo, det skrapte stygt mot treverket! Kvinnfolket låste og gikk uten å ense en dritt :D I Oslo riktignok, engelskregga Cerbera: Nydelig C6 2.7 HDi på Fjellhamar. Skal hjelpe brontosaurusen til høyre med startkabler?
  6. Skal hilse og si at Accord gjør seg godt med diffuser-fanger, doble potter, krom rundt alle vindusglass (og rundt litt av lykteglassene), samt gravmøkk fra 90-tallet…
  7. Ikke dum den 335i`en. Har sett den et par ganger nyvasket, hvit bil er lite pent overspraya med saltgørr! Spotta lekker orginal `74 142 DeLuxe på Bøler (går vel under omegn?) på søndag! Kunne klart seg fint uten kista på taket men...
  8. VTS i Strømmen C6 2.7 HDi retning Kjeller
  9. Denne sto ved varemessa med gulblink et par dager før. Jeg tenkte med en gang jeg så dette at det kanskje var han som fikk start igjen til slutt og gassa like hardt som han var forbanna...? kiddie
  10. Fyrer av en salve med lokale spottings: Gardermoen 22B på Fjellhamar Kebab-racer i Strømmen Enda en spotting av dobbeltparkert 997 Turbo Strøken Type 1 ML63 AMG ved Storsenteret Kromma traktor ved Ikea Furuset
  11. Nix, 2.0 167 hk satt nok i Xsara VTS (gir nå 180 hk i C4 VTS). "ZX 16v" er det nok du tenker på, denne hadde makseffekt på 155 hk, ellers hadde du Volcane med 1.9 og 122 hk. 2.0 Turbo CT-motoren fra XM/Xantia ga først 145 så 150 hk (over store deler av skalaen) men tåler fint 200 gamp med litt chipping. Det er en norsk Xantia som får 260 hk fra denne motoren... :pimp V6 blir vel trangt, særlig for den første "PRV TU"-motoren som er en 90-graders V6. Etterfølgeren "ES9" er på 60 grader og skulle vel kunne gå. Men å finne en donorbil er vel problemet, siden det går svært få Xantia/XM med denne motoren...
  12. Hvis det var fire dører på Bentley`n var det nok denne (eneste Flying Spur i landet foreløpig): Grom lyd i jobbgarasjen når Tore Aksel kommer om morran! Bilen har fått på BR-skilter nå riktignok...
  13. Ser ut til å være en CW311 stilstudie av tuningfirmaet Schulz fra rundt 1980. Midtmontert 6.3 liter n/a maks 400 hk, måkevingedører. Denne er det nok ikke mange av i verden!
  14. Nå har dere muligheten til å spørre samferdselsministeren, folkens. La spørsmålene hagle!:iconsm http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article715780.ece Jeg sendte denne: Spørsmålet er registrert: Kom tilbake 22.08.2006 13.00 og se hva Liv Signe Navarsete svarer. mvh Nettavisen
  15. Laber bildekvalitet. Var det denne? Har sett den i området noen ganger...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår