Få fatt i en 2,5 tomms eksos rør skjøt
Borr et eksakt hull slik at hylsa som følger ventilen passer oppi
Sveis dritten fast, prøv for guds skjyld å få det til og se penere ut en dette;)
Puss slagg og "grader" inni, og blås for all del reint etterpå, viss ikke går det rett i insuget, det er ikke bra!
Monter ventilen
Kapp slangen (jeg skar av ca 2 cm med slange, sånn det ikkje skal ligge i klemm... Kan bare skjære rundt hylsa, men gadd ikkje. Var i farten=)=)
Skru nå fast det heile i bilen, juster alle vinkler o.l før du klemmer fast. Sørg for ventilen ikkje ligger nedi tomgangsventilen, eller kommer gjennom panseret;)
Dumpventilen må ha vacum også, Jeg kobla meg på den slangen som går til den originale "dump" ventilen. Fynker fett. Men må jo plugge den originale, slik att RFL ventilen får alt trykket (bråker mest da)
Her har jeg kappa hodet av ei skrue, og plugga slangen til den originale dumpen,Jeg kjørte ca 1bar med trykk til den originale dumpen først,Viss ikkje vil ikkje turboen bygge opp mer enn ca originalt ladetrykk.
Pga dårlig plass måtte jeg skjære bort litt av pynte dekselet.
Any questions?