Gå til innhold

S8AN

Bruker
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om S8AN

  • Bursdag 06/28/1985

Contact Methods

  • Bosted
    Bryne

S8AN's Achievements

  1. S8AN

    Trimming

    Heisann. Har kommt så pass langt att jeg vil ha i et sett med nye dyser, MEN BOLT ON! Har snakka me alle jeg vet om, eneste som har noe er "Turbotecnics" men da må jeg ha ny fuel rail og hele pakka. Typen dyser som står i Heter siemens deka. Jeg vil ha tak i noen "steg 2" eller noe sånt . Noen som har Den minste anelse? mvh s.Jensen (v40 2.0T 1999)
  2. S8AN

    Råning

    Dysene passa forsåvidt i railen og i insuget, men det var noen spor i de originale til en feste brakett\bøyle, det var det ikkje på R dysene. Tok ikkje sjangsen Dessuten var R dysene Boch, og de originale siemens.Vet ikkje om de går på samme spenning=/
  3. S8AN

    Råning

    Har bestilt S60-R dyser til min nå. Noen som vet 100% sikkert at de ikkje passeR? jeg mener på det er samme insuget og eventuelt samme hulla i railen som på min...=) håper det. Mye hest skal s60 r dysene ver gode for? mener bestemt jeg har hørt 500
  4. S8AN

    Råning

    Få fatt i en 2,5 tomms eksos rør skjøt Borr et eksakt hull slik at hylsa som følger ventilen passer oppi Sveis dritten fast, prøv for guds skjyld å få det til og se penere ut en dette;) Puss slagg og "grader" inni, og blås for all del reint etterpå, viss ikke går det rett i insuget, det er ikke bra! Monter ventilen Kapp slangen (jeg skar av ca 2 cm med slange, sånn det ikkje skal ligge i klemm... Kan bare skjære rundt hylsa, men gadd ikkje. Var i farten=)=) Skru nå fast det heile i bilen, juster alle vinkler o.l før du klemmer fast. Sørg for ventilen ikkje ligger nedi tomgangsventilen, eller kommer gjennom panseret;) Dumpventilen må ha vacum også, Jeg kobla meg på den slangen som går til den originale "dump" ventilen. Fynker fett. Men må jo plugge den originale, slik att RFL ventilen får alt trykket (bråker mest da) Her har jeg kappa hodet av ei skrue, og plugga slangen til den originale dumpen,Jeg kjørte ca 1bar med trykk til den originale dumpen først,Viss ikkje vil ikkje turboen bygge opp mer enn ca originalt ladetrykk. Pga dårlig plass måtte jeg skjære bort litt av pynte dekselet. Any questions?
  5. hmmm. Du må jo ha en felg med 4 hull da eller?eventuelt 8? Dekka mine tar i med 215mm =) men har du en 2001 modell eller nyere så skal det ihvertfal gå med 215 uten å ta i.
  6. S8AN

    Råning

    har du bilde av felgene dine?
  7. S8AN

    Råning

    Jepp den ser vist slik ut denne ventilen.... er usikker på om jeg får til dette med bilde, men skal prøve Jah. Det må jeg si.... den ble større på bildet;) hehe
  8. Oljetrykks giveren står på blokka uansett.... dvs den der giveren som tenner/slokker oljelapma i bilen...Mener og huske det er under insuget.
  9. S8AN

    Råning

    Stemmer. Det er så forbanna RÅ lyd=) Har den nye modellen RFL ventil i min står vist for Real fucking loud. Den sjauer en del=) De fleste snur seg... Å når Jeg ligger bak noen andre "råne biler" å de hører den ventilen kvitrer... så kvir de seg for å gi gass. he he
  10. S8AN

    Råning

    Noen som har laga til dump-ventil på s/v 40?? Untatt meg såklart;) Bilder? hva type ventil? plugga original ventilen? Skal jeg lage en How to ? faen rå lyd ass;)
  11. x40 har generelt lite feil. Eneste som har vert er vel lenkstag foran, og sporings/spissings stag bak. 98 modeller har noe ulyd bak fra dempertoppene eller noe, viss bilen er meget pent kjørt så er antagelig bremsene bak rusta fast.
  12. tøm ut alt innhold i alle søppeldunkene han har! om ikkje forran døra, så bare tøm det ut.
  13. eg va øvebeviste om atta wasegaten bare slapp eksosen forbi turboen. Dermed så forstår eg ikkje vitsen me å lage større hål i wasegaten. forklar meg det. Bli kvitt eksosen fortere? eh? er det eg som er treskalle ? mvh Jensen
  14. ingen effekt å hente med mindre den er tett. Effekten ligger i chippen... med kat så får den mindre bensin og anderledes tenning.
  15. jeg hadde satt på ei fjær feil en gang, fikk akkuratt den lyden du beskriver.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår