Gå til innhold

virtual

Bruker
  • Innholdsteller

    2,071
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om virtual

  • Bursdag 11/25/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    745
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    Elektriker
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    BSR chip, 3" eksos, elektrisk radiatorvifte, dumpventil, olje-catch tank og div.
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • Bosted
    Bodø

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

virtual's Achievements

Generalmajor

Generalmajor (11/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Sjekk en rørleggerforretning, jeg har fått tak i enveisventiler der før.
  2. Man bruker litt press etter man har spredd polishen, og har begynt å kjøre på korrigeringshastighet, f.eks 1500rpm. Når man da har nesten brutt ned polishen, og skrur ned hastigheten til f.eks 1200rpm, bruker man ikke press! Da er det nesten bortkasta. Press brukes for å korrigere bedre, ikke under "burnishing". Vekten av maskinen er tilstrekkelig til det.
  3. Har en b230fk motor med A-kam og 531 topp. Noen som har formening om hvordan en hks gt2530 turbo vil fungere på denne? Blir det mye ketchup? Har mitsu 18t på nå, vil gt2530 være et bedre alternativ? Er en oppgraderingsturbo fra skyline 2.6l. Er det t3 flens? Ser sånn ut: Kompressorhuset ser sånn ut: Mvh Tommy
  4. Jeg har et sånt ratt liggende en plass hvis prisen er rett, uten nav. I ganske fin stand, kan ta et par bilder hvis det er av interesse.
  5. Jeg garanterer at ingen oppvaskbørster er like myk som denne: http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=89&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=64 Den kan man sikkert også bruke så hardt man vil, uten å ødelegge noe som helst. Men riktig som du sier, bruk rikelig med rensevæske, og sug det ut med ekstraktor/støvsuger.
  6. For guds skyld, ikke bruk oppvaskbørste.. Den er nok altfor stiv, og vil i kombinasjon med vaskemidlet ødelegge strukturen i stoffet! Jeg vil anbefale en myk børste, og f.eks Chemical Guys Green Clean.. Spray på rikelig, la det virke ei stund og jobb det inn med børsten. Deretter suger du ut vannet med en støvsuger. Støvsugere tåler ikke vann, men når det er så små mengder, går det bare fint.
  7. Du er sikker på at du har henta vacuum på rett side av gasspjeldet? Og at slangen isåfall ikke er tett, eventuelt at den er tykk nok..
  8. Tuller du? Kan du ikke kjøpe sånn sitron spylervæske om du absolutt vil ha lukt?
  9. Jeg bytta til uoriginalt varme-register, tar laaaaang tid før det blir varmt i -10 grader. Bruker 92graders termostat. Kan ikke anbefales!
  10. Det står 2 hjerner ved siden av rattstammen på biler som har ABS. Den på venstresiden er laga i stål/alu, og det er ABS hjerne. Den på høyresiden er laga i plastikk, og det er tenningshjernen.
  11. Bruk f.eks Chemical Guys Green Clean fra scandicshine.no, bland det 1:10 og 1:16 alt etter hvor skittent det er.. Spray det på, og jobb det inn med en børste. Deretter tørker du av med en microfiberklut.. Så burde det være rent :) Spray gjerne på en vinyl-beskytter etterpå, for å beskytte mot uv-stråling, og for at det skal bli lettere å rengjøre i ettertid. Til dette er Scholl Purple 9000 fin.
  12. 4-5 timer? Sjekk ut min 60 timersjobb :) http://www.detailersclub.no/forum/topic/3919-audi-a4-b6/
  13. Emilhetty og Poffs her inne lager chip til sånne oppsett, og skulle tro dem er satt opp for at dysene skal levere 465cc/min? Savner forøvrig litt mer info om dette.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår