http://www.nekopunch.com sjekk "Japan Trips 200X"
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1364258
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1440462
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1779991
ok, de 3 siste er stort sett ikke saa veldig trimma.. men NekoPunch har masse bilder (og filmer) fra Sekia Hills, rimelig populer drift-circuit.. ang. den "280hk-loven", saa tror jeg ikke den har eksistert, det var en avtale mellom produsentene.. det finnes jo Lambo'er (rot fram bilder paa http://www.drifting.com, "exotics in Japan" eller noe saannt.. de fleste er styla, Murchielago med GT-spec CF-vinge) og Porsche'er og alt saannt.. aa tenk paa Nismo 400R, typ 395hk i midten av 90tallet.. og 2009 Nissan GTR (ikke Skyline, bare "GTR" fra naa av) kommer worldwide, sannsynligvis med en god del mer enn 280hk.. twinturbo V8, tror jeg, kanskje...
tror meste av pengene i Kina er samlet i Hong Kong og de andre storbyene, og av en eller annen grunn er det meget daarlig med trimma japser (finnes unntak, JUN solgte en demo-R33 til "a collector" i HK en gang paa 90tallet).. sorry for mangel paa visse bokstaver, sitter i Malaysia og skriver.. skulle tatt noen bilder av bilene utom de hotte klubbene i Kuala Lumpur, var der en gang: trimma R33, trimma Impreza, trimma EVO (SER jo ikke at de er trimma, men it's an easy guess!!) osv osv... de kryper fram sent paa kvelden, serru!! masse GTR'er, og overflod av EVO'er (flere enn Cosworther i Norge), typ, 1 EVO pr. 5000-10 000 innbyggere, kanskje.. blir aldri vant til aa se GTR'er paa motorveien altsaa!
aaja: apropos "Porsche'er og Lambo'er i Japan": en liten sak:
http://blog.gtroc.com/dino/2005/10/lamborghini_dia.html
jaddaahhh.... 1200hk Diablo!!! gubben er visst paa go vei mot 1500hk.. da hadde jeg pissa paa meg for en god stund siden!!!! "we're flat out in 365km/h as it bounces off the rev-limiter in 5th"...
sorry hvis jeg kapra traaden..