Gå til innhold

motorsportdude

Bruker
  • Innholdsteller

    881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om motorsportdude

  • Bursdag 09/28/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bilsport
  • Yrke eller sivil status
    Lærling på Autozentrum Gardermoen
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Website URL
    http://spaces.msn.com/members/turbohue/PersonalSpace.aspx?_c01_blogpart=myspace&_c02_owner=1&amp
  • Bosted
    under bilen

motorsportdude's Achievements

  1. hvis bilen din har katalysator skal kompen være 8,8:1 uten katalysator skal den være 9,4:1
  2. bilen min er TD TURBODIESEL, kan vel ikke justere tenninga på den?
  3. langsmontert motor ja, er vel for at ei girkasse ikke skal koste ei årslønn..
  4. turboen på min galloper tdi var rødglødende i stad, noe feil eller normalt?
  5. er rcn klubbløp for de klubbene som disponerer momarken.
  6. på en bensinmotor går jo måleren under 0 fordi det er vacum. og siden det ikke er vacum i en dieselmotor så er det vel heller ikke overtrykk når motoren er avslått??
  7. min onkel har en patrol 2,8 diesel med turbotrykksmåler og den viser 0 på tomgang.
  8. Har montert turbotrykksmåler fra Auto Gauge i bilen nå, men synes det er litt snålt at den viser 0,1 bar på tomgang. er det noe måte man kan kalibrere den eller er det bare å få tak i en ny? Noen som veit hva org turbotrykk er på Galloper 2,5 TD?
  9. rallyfelger tåler juling, men det er kanskje ikke interessant?
  10. står rally nasjonal da, ikke rallycross
  11. har en dynamo som jeg skal koble og lurer på hvordan dette skal kobles. har dynamo med ett kontaktpunkt og jording og en spenningsregulator med betegnelsene :DF, D- og D+. hva skal kobles hvor?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår