Gå til innhold

Stone Island

Bruker
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Stone Island

  • Bursdag 01/12/1980

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler, aksjer, musikk, kampsport, klær og mote
  • Biltype (eks Audi)
    Tysk og japansk
  • Yrke eller sivil status
    Daglig leder i landets største underholdningskjede

Contact Methods

  • Bosted
    Oslo

Stone Island's Achievements

  1. Nei, kan du fatte og begripe det... aneglsmili
  2. 650 hk = 478,075 KW 640 hk = 470,720 KW Motoren er ikke målt i bremsebenk enda, men dette er de offisielle tallene fra Turbo Tuning Pietz GmbH, hvor motoren fikk en liten makeover :): Dette er et velrenomert trim/racingfirma med 25 års førstehåndserfaringer med sportsbiler/racingbiler som bl.a. Ferrari og Porsche. Jeg må si at det er meget stor forskjell fra de originale 420 hestekreftene, og effektregisteret har en betydlig karakteristikk. Gassresponsen er overraskende kvikk til tross for større turboaggregat, men samtidig krever bilen ny kjørestil og tilvenning. Den er betraktelig mer følsom på gassen bl.a. p.g.a. lettet svinghjul og raceclutch, men det går seg mer og mer til.
  3. Jeg har alltid med meg en flaske Bon Aqua Lemon når jeg skal på lengre bilturer. Drikke uten alt for mye kunstige stoffer er viktig. Det eneste som uansett kurerer er søvn, så vær frisk og opplagt før du begir deg ut på tur.
  4. Nissen svarte egentlig på sitt eget utspill. Det går fint an å montere S14B23 i E36. Denne motoren er både lettere og mindre i omfang enn f.eks. M50B25.
  5. Her går det mest i Lounge (Café Del Mar, Hed Kandi, osv.), samt noe House og Electronica. Forøvrig mye gitarpop ála Jack Johnson på varme sommerdager.
  6. MB E-klasse og Mini? :wonder Jeg tror nok Murcielagoen tok litt av oppmerksomheten i så fall ;) Jeg var på vei mot Carl Berner og møtte "nickeline" i den smale passasjen under brua etter Økernkrysset.
  7. Tror jeg møtte "nickeline" fra forumet her i sin Lamborghini Murcielago på Økern lørdag kveld, kan det stemme?
  8. Du har jo mange kjente merker som bl.a. Remus, Sebring, Supersprint, Ferrita, Simons, Mongoose, Magnex, Borla, Scorpion, Eisenmann, Bastuck, Cobra, Peco, HKS, GReddy, Apexi, Blitz, Jetex, Milltek, Janspeed, JT, BSR, Savage, Raka Rör, DNX, Powerflow, Piper, Laser, Tiger, Vega +++ alt ettersom hva slags bilmerke du har. Hos Autopower.no får du Supersprint, BSR, Mongoose, Ferrita, Eisenmann, Remus, JT og Simons. Ellers er det mange lokale bilrekvisitaforhandlere som fører de største merkene som Supersprint, Simons, Remus og Sebring.
  9. Du får jo tak i noen rør og bøyer, samt potte på Torshov, så hvis du sveiser selv er det en smal og billig sak. Skal du ha et komplett kvalitetsanlegg fra manifold og bakover, koster det fort nærmere 10.000,- De fleste effektanleggspakker er såkalte 'cat-backs' (fra katalysator og bakover) og de får du for ca. 5000,-
  10. TTP Steg 4-trim (478 KW). 2 stk. større kulelagrede Garrett-turboer, oppgradert turbogrenrør, 3,5" sportsavgassystem med race-cats, sportsluftfilter, ny kalibrert luftmengdemåler, friere innsug, større intercooler, raceclutch (tåler 1100 Nm), lettet svinghjul, Carillo veivstaker, spesialslipte kammer, Bosch Silver plugger, større bensinpumpe, oppgradert ECU. Til sammen gir dette 650 hk / 850 Nm ved 4400 rpm.
  11. Min første bil var en 1979 VW Golf MK1 med saueskinninteriør.
  12. Jeg tar nok turen nedover hvis været er bra...
  13. Det var meg og dama du så... 996 Turboen er forresten ikke lenger original ;) Bilen som ble linket til lengre opp her er det Ronny som eier.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår