Gå til innhold

tyggern

Bruker
  • Innholdsteller

    374
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om tyggern

  • Bursdag 12/29/1979

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    cars
  • Modell (eks S4)
    142
  • Årsmodell (eks 1995)
    1972
  • Motor (eks 1.6)
    b20 2,2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    MANGE

Contact Methods

  • Bosted
    Moss/våler

tyggern's Achievements

  1. Titter vel innom en gang i mellom jeg også, men kan til tider være litt mange besserwissere her.............
  2. tyggern

    Nm B20a?

    40 - 80 - 90Nm på standard B20. i riktig rekkefølge
  3. tyggern

    Moment b20

    40-80 og 90 til 100 blir bra. ventilklaring er 0,4 ved varm/lunken motor. vippearmsbrygge pleier jeg bare dra til "sånn passe" rundt 30-40Nm tenker jeg. orginal motor?
  4. tyggern

    Lesjöfors TÜV?

    Ring å hør med pedersen-racing...
  5. Kan fikse den operasjonen jeg... har en gammel saks og noe sy tråd et sted.. det bør vel være god bytte deal.... Da kan du bare låne meg bilen innimellom så sier vi det er greit..
  6. jepp det finnes, og de som kjører voc er glad i det fordi at de siste modellene av M40 tåler relativt mye og har annen utveksling en M45..
  7. vil tro han mener det huset som satt på B21(skakking) med M40 det er det ikke så mange av..
  8. tyggern

    Boring B20

    hvordan smidde stempler? hvor mye skal du borre? hvor holder du til? finnes en drøss med firmaer som gjør dette. cylmo alf engh sarpsborg motorverksted VS Trond stensbøl oslo sylinderservice +++++++++++++++++ enkleste er vel borre til 92mm og bruke smidde mahle til B21 med flat topp. disse er smidde og koster ca 600pr.stk
  9. Jeg tror nok spindelen er lik, jeg har 164 bremser på min 142 og skiva er ikke noe tykkere i annlegget mot spindelen en 140 skiva. er bare skiva og kalippern som er anderledes. Men det kan jo være små forskjeller på bærearmene. og fjørene er nok ikke de samme da B30 er en del tyngre en B20
  10. vanlig M45/6/7 til "skakking" det B19-B230 Ikke spessielt i det hele tatt.
  11. kan ikke ha vært det, må ha vært noe "first price" greier...
  12. Ehh JO!!! dette clutchhuset er faktisk enda mer sjeldent. en B20/M45 skakking til M40 er utrolig sjeldent og ettertraktet blandt annet i VOC fordi M40 er tettere i giringen er M45 mellom 2nd 3rd gir. Finnes også et clutchhus som passer b20 og M400/410 som tåler veldig mye... ZF kasse det..
  13. tor øyvind skinne.. Alf engh VS cylmo oslo sylinder service torgeir (wetterhus racing) Iglebæk Motor ++++++++++ en drøss med svensker
  14. sorry tenkte Weber jeg nå.... Det er dårlig med dellorto men litt hadde jeg men ikke noen E-rør
  15. hvilke E-rør skal du ha da? F16? kan lete litt i sortemange mitt, har nesten mer jeg liggende en de som selger har på lager...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår