Gå til innhold

J-ski

Bruker
  • Innholdsteller

    120
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om J-ski

  • Bursdag 06/11/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    dama<3 å bil...=)
  • Yrke eller sivil status
    skiltmaker

Contact Methods

  • Bosted
    trondheim

J-ski's Achievements

  1. 2 stk 14x8.5" og 2 stk 14x10,5" Golf Bredda stålfelg selges Helt nye dekk som ikke har rulla så mye som en cm, God strekk i dekka, og relativt lav profil husker ikke dimmen i farta. Felgene er sandblåst og pulverlakkert matt sort og er aldrig brukt etter lakkering ser helt strøkene ut. NB! Boltsirkel 4x100... Felgene finnes i Sør trøndelag -> Hovin. Kom med bud. Ta kontakt på tlf 93201916 Mvh Stian
  2. Mer info og bilder http://forum.vccn.no/showthread.php?t=28883
  3. Hei, selger bilen min pga overgang til mc. Bilen er en 76 mod 245. det er gjort endel småtteri med motor og karros som: Lesjofjords 40mm R-sport dempere foran (hijackers bak) Omp fjertårnstag Bredda stålfelger 8x15 10x15(nye dekk bak) Nye ventilerte skiver forran(og klosser) Turbo krengningstag forran og bak(nye lenkarmer) Motor og gir er byttet. Motor b230a (nyoverhalt) 531 topp (nyoverhalt) K-kam Dellorto 40mm forgassere (60mm stacks) Elektronisk tenning fra A motor Timos 4-2-1 grenrør Lettet "flat" Svinghjul M46od kasse med ny olje Ny clutch, trykkplate, utløserlager. Ellers er karroseriet så og si orginalt det er kun 2 stk rusthull på bilen de er i reservehjuls brønnene bak. ellers har ikke bilen noe graverende rust men lakken er meget dårlig. Motoren starter og går, men må justeres for å gå riktig, fult kjørbar. Det er kun brukt nye deler på motoren(IKKE BILTEMA) Overdriven må kobles opp. Det er også Takgrind og Gt leppe på bilen Kan ta annen bil i innbytte. Bilen kan vises i klæbu, Har du spørsmål ta kontakt pr tlf 93201916 Selges 15,000,- Ferdig prutet! Mvh Stian T Johnsen
  4. Heisann, Du må bytte følgende. grenrør, bunnpanne, oljepumpe, vannpumpe, brakettene til motorfestene, så kommer det ann på om det er jetronic el motronic ledningsnett. tror det er samme som på 230et så da må du bare bytte til et hjerner. orginal 230et holder vell til 200-250hk å det er MYE i en 360, Stå på.
  5. tøft prosjekt det her, men jeg må no spørre, hva er fordelen med å ha gasseren plasert forran turbon framfor å kjøre trykke igjennom den? dette kan jo kanskje kalles en "suge" motor eller:P
  6. Ble vell stift nokk d dær:) hvordan blen å kjøre?
  7. Ser meget bra ut me de nye coiloversa:D Har nylig byttet clutch på min egen 360, hadde jeg ikke hat løftebukk hadde jeg sikkert kaste hele bilen:P
  8. Kortet du mye da? Hvordan går det foresten å kjøre med sveisaaperre? noe som har begynt å gji etter (lager, stikkakslinger osv)?
  9. Ta masse bilder mens du bygger coiloversa da :D meget intresangt å se hva du holder på med. keep it up:D
  10. Ahha! d beøver ikke være så dumt nei, har hørt med pedersensracing om d finnes poly\superflax til 360 Stian
  11. Har ikke oplevd at d rister når jeg går sidelengs nei. Men begge 360ene mine har brukt å hoppe med bakhjule når jeg står i ro og spøler. har du oplevd dette? eventuel løsning? har du bygd coiloversa bak selv å eller? Mvh Stian
  12. Er fjerbein spindel og hele sulamitten fra s13 el er det ombygd 360? er coiloversa bak custom el finnes de å få kjøpt? Har du funnet en løsning på det klassiske 360 shaken når du spinner? ble det bedre når den ble lavere og stivere? Mvh Stian
  13. 631 toppen står på b230k som man finner i 7 serien ihvertfall. B200k som står i 360 og noen gammle 240 har 530. toppen kan sikkert brukes til en sugemotor om man lager et mindre forbrenningskammer i stemple.
  14. tarox har skiver og klosser til 360. vet ikke om de er noe mye bedre da..
  15. du kan jo skaffe et ft sprut da.. men da kan du jo like godt bytte hele motoren.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår