Gå til innhold

volvofanatist

Bruker
  • Innholdsteller

    360
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om volvofanatist

  • Bursdag 08/30/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, rock, damer, alkohol..:P
  • Modell (eks S4)
    650
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1976
  • Yrke eller sivil status
    Sofabonde :P
  • Motor (eks 1.6)
    4.2 firer
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Terninger, doftgrån, raka rør, lakka detaljer

Contact Methods

  • MSN
    dt-r_raggare@hotmail.com
  • Bosted
    Nannestad

volvofanatist's Achievements

  1. Må melde meg inn i klubben til resten her og si sein volvo 940, evt. w124, med diesel og automat er det krembil... Men diffbrems på vinterføre er et must... Hva japsene gjelder, så sviindyre delepriser og mye finns ikke uorginalt heller... Og hvis jeg må si noe om fransk, så har jeg hatt min første og siste, og 2.0hdi motoren skal jeg aldri mer bruke til noe annet enn anker... Lykke til med handlinga!
  2. Sitter ikke noe rele til dysene annet enn bensinrele under dashen, kan du utdype isåfall?
  3. Hei! Bilen er en 90 modell burgunderrød 240, bra for rust, men ikke spess. pen i karosseri.. Den er bygd for å brukes, dvs: Sugetrim, b23 med smidde stempler, m-råder, smidd veiv. Blokka er nyoverhalt og nymalt/syrebada i høst. Toppen er jævli porta og plana men husker ikke måla, men kan finne de. Kammen; KG kam av noe slag... Doble dellorto 48mm.. Grenrør og hjemmelagd 3" med en lyddemper. Bilen står med gåen toppakning nå. Sinterklutsj og m47 kasse. Hyd. håndbrekk, ikke bremsekraftforsterker. Slissa bremseskiver foran med nye klosser. Gule koni og senkefjører kappa en runde. Sveisa sperre. Bøttestoler og 4-punkts belter foran og sportsratt. 15" fondmetal felger Skal på eu i løpet av våren en gang.. Hva mener dere noe sånt er verdt? En kompis som er gått lei se..
  4. Jajajajaja.... Som skrevet over, hjerner er ok, UTEN startsperre, motstand er ok svinghjulsgiver ok... Så drit i det.. Og ja selfølgleig jorder jeg ikke dysene konstant, bare pulser dem, men da starter den og går.. Hvor kommer signalet til transistoren i ECU fra? er det jeg vil vite...
  5. ja det er jeg klar over, jordes gjennom en transistor i ecu... ledninger er ok... men hva gir signal til transistoren? Regner egentlig med at det er svinghjulsgiver, men ledningene fra den går til tenningshjernen... går signalet fra tenningshjernen til bensinhjernen da ell?
  6. Hei! sliter med en 740 som har fått fk motor... Bruker 1990 240 ledningsnett... Problemet er: Dysene åpner ikke, de har strøm inn, og når jeg jorder dem selv så går bilen. Styreenheter er ok, svinghjulsgiver er ok. Noen som har noen triks? eller som kan fortelle meg hvor transistoren får signal fra? En annen ting, bruker lh2.4 5v spenning? for har bare 3,5v ut til svinghjulsgiver...
  7. faen, ikke begynn å dra bilder av den fæle merca innpå her a;) Går jo ikke ordentlig engang..:P Regner med du ikke fikk no senkesett i dag?
  8. Fy faen har du endelig greid å røske ut motornettet av 245an nå a! Gratulerer! Hehe, neida, har du kobla nettet ferdig ell? Og er du ferdig med bensinrøra og armatur og pumper og alt det der ennå?=
  9. Kan nok bli bra dette,... Men jeg er 100% enig med Darty ang. pris... Syns ikke det var billig i det hele tatt..
  10. Noen som vil se riktig behandling av riskoker forresten? fant et gammalt bilde inne på datan her.. denne blei taua i kjetting baklengs bak 245 med rallypigg da den ikke gikk lenger... De corollan hadde aldri liggi så brett før stakar..
  11. dessuten har vi et komplett sett svarte lister fra den grå 245an og.. alle maser om svarte lister, men alle jordebilene våre har hatt svarte... Bare å kjøpe, så sant prisen mattcher jobben å ta dem av... Ny nedre del av fjørbeinet er hentet men ikke betalt hos amazonemil.. dessverre fant vi ingen demper, da jeg hadde ambisjoner om å bytte til en med litt mere futt i, fordi bilen krenger så jævli at rallypiggen spiser opp innerskjermen... Med kraftig understyring som resultat-... "edit": har du et bilde av den grå haugerud?
  12. de listene er bare lakkert mener jeg å huske...
  13. lite med kommentarer her syns jeg men... Noen som veit hva tolleransene på slitasje og ovalitet på b23et veiv og sylindre er?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår