Gå til innhold

parrafin

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om parrafin

  • Bursdag 11/13/1980

Contact Methods

  • Bosted
    Norge

parrafin's Achievements

  1. Dette med dyser må du passe litt på.. du må megge dysene for å se om du har høy ohm dyser eller lav ohm dyser.. Originalt i cherry gtt er det lav ohms dyser.. så der kan du sette inn høy ohms dyser.. Hadde det vært motsatt ville du ha kværka hjernen i bilen.. det er det jeg vet. jar byttet ut dysene som jeg hadde med nissan skyline dyser.. dette passet ikke helt med festene, så der må du bruke hamp og rørleger lim.. det fungerte yppelig for meg.. Så dysene skal ha + og - signal det er riktig.. åpne og lukke, Snakket med en kar på nissan på skøyen.. han sendte meg en del tegninger over elektronikken i bilen.. Skal du ha mere bensin inn i motoren kan du kjøpe deg en bryter som er bi polar på torshov eller biltema og få tak i en 11K Ohms motstand. så finner du en gul svart ledning som går inn til motoren en temp føler som forteller hvor kald/varm luften er. Sett den ledningen til inn på bryteren og en ledning fra bryteren til føleren. den andre fester du motstanden på bryteren og i en ledning til som oxo går til føleren. Når du skal kjøre "gris" og skrur opp trykket så vipper du bryteren opp slik at den går igjennom motstanden og da vil bilen oppfatte at det er iskalt ute og pøse inn med mere bensin.. det er det jeg vet om den saken Mvh Parraifn
  2. Stiili å se at det ikke er bare jeg som har sansen for denne cherry gt-t bilen. har en slik bil jeg oxo.. meget morsom å kjøre..Har gjort en del med denne bilen. Ble kjent med en kar som jobber på nissan på skøyen. en fra Finland. har hadde veldig god greie på denne bilen, fikk koblinskjema for hele bilen av han, han tegnet og fortalte hva jeg burde gjøre for at den skulle gå bedre.. Byttet ut dysene som er 330ccm i cherryen og fikk fatt i skyline dyser på 550ccm Tror det vil hjelpe en del. og fikk med meg bensintrykk regulator. Fikk turbo fra en sabb 9000. det er vel en T25 tenker jeg.. fikk oxo med ic. kobbertopp pakning ble senere skaffet. byttet til herda bolter. så nå mangler jeg bare å få justert bensin trykket og få tilpasset et ny luft vei.. Det er så mye elektronikk i denne bilen at jeg blir sprø.lurer bare på hvordan det er med luftmengde måleren og luft masse måleren. det røret som ligger over innugsmanifoilen og det som sitter etter luftfilteret.. kan dette flyttes slik at det kommer etter turboen? PerH
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår