Gå til innhold

motherofallbombs

Bruker
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om motherofallbombs

  • Bursdag 10/21/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    900 Turbo
  • Biltype (eks Audi)
    SAAB
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    Ingeniør
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

motherofallbombs's Achievements

  1. Ifølge Thorsen ATV (autorisert Tectyl-verksted) påføres det en sinkgrunning etter rust er utbedret og sandblåst. Deretter påføres tynnstoff (550 ML), samme tynnstoff for bilens hulrom (550 ML) og tilslutt slitebelegg (190). Disse påføres enkelt med Biltemas sprøyte for understellsbehandling, forutsett at du har tilgang til luft. For hulrom er det lettere å bruke Tectyl 550 ML sprayflaske for hulrom (kommer med egen tynn slange). Hvis hele undersiden av bilen er bart metall vil jeg tro man må lakkere før Tectylbehandling.
  2. bestilte fra usa. fraktet det med jetcarrier/båt. tok 1 1/2 mnd eller no, men verdt å vente på. bestilte pakke med 4 boxer rustbullet og 2 boxer black shell. sistnevnte genial på hjulopphengsshit.
  3. Swizz Beatz - Ridin' wit' my top down
  4. kanskje du heller bør prøve; luft filter, luft fillter, luft filtter eller lufft fillter
  5. Er det ikke mulig å få inn et rettskrivningsprogram i forumet her? Faen meg helt umulig å søke etter saker og ting når det meste skrives feil... Skrekkeksempler: "ikke så dom plasering av et luft filter=)" "måtte ta et bilde av sterion" "skall nokk få orden på bilen i gjenn" Prøvde å finne tråder angående gassregulator tidligere idag. Det viste seg å være vanskelig... gass regulator var en gjenganger. Hilsen Norsk Språkråd, avdeling nazi.
  6. LOL. ser bilen din er til salgs på autodb. hva skjedde?
  7. hvor mye tåler benga da? så har jeg noe å sammenligne med..
  8. jeg skal lakke motorblokken min. har en maling som skal tåle opp mot 350 grader. holder det? hvor varm blir en motorblokk egentlig?
  9. grombil dette her. har selv en gammel 900 turbo (86-modell) som jeg har skrudd helt ifrahverandre. har store planer om å skru den sammen igjen også :) en orginal saab 900 turbo 16v 84-modell, har 175 hester, lader på 0.8 bar og skal ha resirk.dumpventil pga luftmengdemåler. skal også ha den sterkeste kassen fra OG900 mener jeg. da står det 457 eller 557 på kassen. står på et lite skilt ved kløtsjen. har du vurdert 2.1 topp og innsug? 3" batteribøy til eksosen?
  10. Veldig intressert i å vite hvordan du fikk den fra hverandre. Holder for øyeblikket på med akkurat det samme og skjønner ikke åssn jeg skal få løsna den siste biten
  11. du får rep. sett på ebay til 3-400 kroner til garrett T3
  12. Er overkoppspøryte. Benytter 2.5 bar. Ja den ble liksom støvete... Men som du sa. Idag holdt jeg sprøyta nærmere og bare mata på med lakk, og det hjalp :) Tror det har noe med konsistensen på rustbulleten å gjøre. Den er litt feitere enn normalt tror jeg. Har sett nok av folk som lakkerer, så veit ca åssn det skal gjøres... Men, øvelse gjør mester. Sånn er det bare :)
  13. Lakken jeg bruker er litt tjukk, rustbullet. Den kan ikke tynnes ut pga dens egenskaper, men skal kunne sprayes med 1,4 til 1,5 tipp. Jeg bruker 1,4 tipp. Vil jeg merke stor forskjell med større tipp?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår