Gå til innhold

gezel_82

Bruker
  • Innholdsteller

    117
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gezel_82

  • Bursdag 07/12/1982

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    ski og bil
  • Modell (eks S4)
    16v TURBO
  • Biltype (eks Audi)
    golf 2
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    elektrikker
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 16v T
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    rs4 front,g60,bredding,gule koni,60-40mm senking.recaro stoler forann,9*16borbet felger med 215\40 nankang,lyse blå org farge,vite blink rundt om,klare singel lykter forann,simons effekt anlegg med sports kat.motoren som sitter i nå er en 16v

Contact Methods

  • Bosted
    aurskog

gezel_82's Achievements

  1. hmm.-..5000 for gir kassa?3000 for motoren da ell?
  2. hvilken prisklasse hadde du tenkt,deg og grunn til at du selger?:)
  3. http://www.motorteknikk.no/ her får du tak i og gjort det meste..!
  4. er jo ikke såå mye jobb da..går rimelig fort egentlig, vis du har tatt det ut en gang og inn,er det som og sykle di neste gangene..byttet 3 ganger i den golfen jeg har nå..begyner snart på 4:)hehee er bare og stå på,tenke positivt..hehee
  5. hallo..hvor fikk du tak i polyforingene?og hva er prisen på slikt komplett til golfen? er det di røde som er råest?
  6. trøtt ja...er da lov det..hehee:P OYVINDK lykke til da..!
  7. hmmm.....artig med bil serru;) får vel ikke hvert så mye annet da,enn enten en av di to pumpene.. men hvorfor pompe i tanken når du har den pompa unner a?den som bestemmer bensin trykket!måtte jo bytte fra gl og opp til 8v pga at det var rundt 4 bar på gl og 6 eller 8 på gti...!(den under bytta ikke noe i tanken!)
  8. oljetryks føler hadde jeg ville sakt..:) bare stikke på møller og gi dem reg nr ditt så sier du bare at du skal ha føleren som sitter på girkasse siden av blokka!oljetryks føler..for det er den som sitter der og ikke olje tempen?for den sitter vel forann ved filtret..æliir?
  9. hmmm..er det ikke under bilen pompa sitter a?nede i tanken er det vel bare en flotør? for når jeg bygde om fra 1.8gl til gti 8ventiler så bare fjuska den og så bytta jeg "bensin pumpa" og den satt da under bilen..?for var jo noen bars trykk forskjell kan man si..hehee!
  10. løsne bremse slangene først fra bremse kraft forsterkeeren i motor rommet... så løser du pedalen fra bremse kraft forsterkeren så er det to skruer mener jeg og tro enten på insiden eller utsiden(husker ikke helt) men mener dem er kanske så lange!så er det bare og dra den ut(i motor rommet)
  11. Gallagher: seffern sett bak på den hatt alt fra 1,6 og nå 16v turbo..alle motora i samme bil nesten..hehee! men han kunne ha prøvd så hadde han jo sett hvor "lett det var...enig? pascuelo: si ifra vis du skal ha noe innmat til 8v blokka da..kan skaffe s2 råder og s2\4\6 stempler..!
  12. http://www.bildon.com/catalog/DetailsList.cfm?ID=ESB.100.3200.8.5&Nav=6 http://www.bildon.com/catalog/DetailsList.cfm?ID=10.310.220&Nav=5 dette skulle man hatt serru...
  13. mener eneste forskjellen fra 8v til 16v blokka er underspyling jeg...hmmm..er ei stund siden jeg sjekka opp det der nå..!
  14. går flott og bruke gti 8v blokka altså...mener jeg sjekka det på motor teknik for var meningen og bygge opp 8v blokka med s2 inn mat og lage underspyling før jeg handla meg 16v motor! motor teknikk i oslo har alt av pakninger til alt av motorer.. mener alt av pakninger med toppen og topp pakning stål og arp bolter og bunn sett kom på 4500 jeg men arp bolta alene er jo par tusen..!
  15. lar vel ikke verksted bytte motor..???? tenk di penga du bruker på det a?det er nøtt for og bli mange grom deler..:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår