Gå til innhold

abarth racing

Bruker
  • Innholdsteller

    536
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om abarth racing

  • Bursdag 05/09/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 Avant
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    lærling biloppretter
  • Motor (eks 1.6)
    1,8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    18tom rs6 felger, senk, stabstag i motorrom, kicker.
  • Fylke
    Østfold

Contact Methods

  • MSN
    volvo142@halden.net
  • Bosted
    Halden

abarth racing's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. er ikke startsperre i hjernen din da?. dysene har jo konstant pluss og signal med jord igjennom hjernen. kan jo låne hjerne i fra noen å prøve.
  2. er nok bare å bytte om de er irret fast. kan ikke varme og de blir fort ødelagt om du slår for mye på de. koster vel ikke mere en ca 300kr stk elrno.
  3. akal vel ligge konstant på rundt 90. er i alle fall mest vanlig.
  4. kan jo sjekke om det er noe sirkulasjon i servopumpa di.
  5. 2 års garanti ved kjøp av bruktbil av privat persjon er vel det dummeste jeg har hørt kan skje mye rart på 2 år som ikke er selgers feil.
  6. her er bilde av a6n min;) med vinter felger da:P med 18" med19"
  7. trur ikke det hjelper å justere den. m jeg kjører i 100 og klemmer inn pedalen noen mm så begynner den å slure men tar , er ikke ordentlig løst ut før den er helt inne.
  8. får prøve å bytte wire da. mindre jobb det enn av med kasse. clutchen er liksom myk når jeg begynner å trykke og blir stivere en bit innover.
  9. kobber rør på biltema funker vel.
  10. men finnes ingen godkjente coilovers til 740 enda da. kan jo dreie demperne en del cm kortere da får du jo lavere bil uten kapp;p
  11. gjorde ikke noe med svinghjul. monterte det bare inn. begge deler er 1. år gamle og kjøp på pedersen. kan jo bytte lamell og heller sette inn sinter, da har jeg jo ny lamel og en sterkere kombinasjon, kan og få en kamerat til å plane svinghjulet for da blir det jo rett, og sinteren er vel 1 mm tykkere?
  12. hei. hadde problem med at bilen min slura på 2,3og4 byttet til forsterket trykkplate tp-618 fra pedersen og organisk lamell. brukt ca 1.år og den slurer fortsatt på 4. skulle vel ikke gjort det, den kombinasjon skal jo holde 450nm? trykkplata kan jo ikke bli ødelakt på ett år?
  13. strøm til coilen går ikke på tenningsnøkkel i følge koblingsskjema til 940 med lh 2.4 ii allefall. er jo mere gunstig å ha strøm til coilen når motoren turner eller går og ikke med tenning på, kan jo brenne coilen etter en stund:P
  14. koble opp et rele å ta styrestrøm fra bensinpumperele(ledning som går til bensinpumpa) og plus fra rele til coil. skal funke da.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår