Gå til innhold

glennl

Bruker
  • Innholdsteller

    62
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om glennl

  • Bursdag 01/21/1975

Contact Methods

  • Bosted
    norge

glennl's Achievements

  1. Vi ønsker velkommen til Sørlandstreffet 2010 - 29 Mai Treffet finner sted i tvedestrand sentrum 10.00 Portene åpner og innsjekking av biler starter 11.00 Treffet starter. Åpent for publikum. Salg av pølser, is og brus på området. 11.00 Publikum stemmer på People Choice og en jury bedømmer de enkelte klasser 12.00 Volvocruising gjennom gågata og Tvedestrand sentrum 15.00 Bedømming av bilene. 15.00 Kulturelt innslag i Tjennaparken vis-a-vis treffområdet 15.30 Premieutdeling Se ellers vår side http://www.sorlandstreffet.no Med forbehold om endringer!
  2. Sikker på du ikke har boka til en R da:) T-5R har forøvrig sine 240 hk i en liten periode "overboost" ellers har denne faktisk også bare 225.... Ellers må jo bilen din være unik....
  3. Stand-by, ja da har du vel tida til å lage litt gromdeler til 164en:) Er maskinist sjøl også. Hatt en del år på bøyelast. Nå er jeg på Navion Saga, Volve FSU. Fint med 2-4!!! Har jo et par 164 sjøl, men all fritid har gått med til hus den seinere tida. Satser på mere tid til bilprosjekta etterhvert!
  4. Veldig moro å følge med litt på prosjektet ditt:) Marmander sin bil var jo temmelig unik... Håper du får dette på stell, blir skikkelig lekebil dette!!! Er det forresten supply du er på? Maskinist? Glenn
  5. Må nok rette litt her! T5 = 225hk T5-R = 240hk R = 250hk(man) 240hk(aut) Tviler på om det er noe Twin-turbo, mye styr å få til... Men uansett er en R en kjempegøy og driftsikker bil med både god plass og komfort:)
  6. 25 164èr i Volda/Ørsta!!! Det må vel være største konsentrasjonen i Norge det:) I området her er det bare tre stk, to som er under (langtids) renovering og en som TRENGER renovering....
  7. Blir stadig mere imponert jeg:) Synes bilen blir rein og gjennomført (liker ikke speila da men alle har jo forskjellig smak). Motorrommet blir veldig bra, og det bør jo bli bra futt også! Setene du har, er det V70? Isåfall bruker du baksetet fra denne også? Lurer også litt på dette med senkesett på 164, min skal på EU-konroll i løpet av våren så de kappa fjørene får jeg vel somle meg til å bytte igjen. Det er vel bare lesjøfors som leverer til disse? Er de godkjent? Hvordan blir høyden? Lykke til med oppstarten din da!!!
  8. Vil bare ønske folket velkommen, husk å kryss av i kalenderen! http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1795915#post1795915
  9. Hei Vi arrangerer Sørlandstreffet 2.Juni i Tvedestrand. Dette er et Volvotreff for alle typer Volvo personbiler, nytt og gammelt! En del nytt opplegg i år og vi har flyttet treffet til tvedestrand sentrum. Mer info etterhvert på: http://www.magnemadsen.no/volvo/
  10. Høres ut som en ventilløfter, ikke unormalt. Prøv et oljeskift og se om det gjør susen:)
  11. Kortere???? Nei, det er jo en 242....
  12. GT-frontspoiler var originalt, GT instrumentene var tilleggsutstyr. Kan også nevne at GT bilene har "flatt" reservedekk og det følger med original luftkompressor, dette begynner å bli sjelden vare!
  13. Tøft prosjekt du holder på med! Blir litt utenom det vanlige:) Skal du bruke originale oppsettet med matepumpe i tanken og trykkpumpe så må du ha begge, ville kanskje vurdert ei pumpe fra 850. Denne må du da felle ned i tanken slik som den er på 850. Fordelen er jo at du slipper pumpe under bilen som kan kødde til og du får ei pumpe som gir godt med bensin. Her er tilkoblinger både for trykk og retur også.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår