Gå til innhold

fredrikl

Bruker
  • Innholdsteller

    150
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om fredrikl

  • Bursdag 01/21/1980

Contact Methods

  • Bosted
    våle

fredrikl's Achievements

  1. som topic sier lurer jeg på om 2.3 toppen passer på 2.0 blokka.. evt hvilken toppakningskal brukes?? trenger hjelp så fort som mulig.
  2. sjekk pumpa på pedalen hvis ikke er det høyst sannsylig slavepumpa!
  3. tekninsk er det rust over alt på disse bilene, stort sett:P men steder som du ikke vanligvis tenker på er da spesielt støtdempertårn.. man legger jo merke til rust i hjulbuen liksom. bakplata til bagasjerom, den er typisk. det samme gjelder innsiden av bakluke, i kanten langs ruta.. se litt hvem du kjøper av også, du kan ofte se ann litt på personen hvordan den er kjørt..ellers er det jo en fantastisk bil. lykke til med bilkjøpet;)
  4. pass på toppakning og bremsekalipere bak. og som nevnt rust i dempertårn.
  5. hei! jeg har en kompressor til denna bilen din, riktignok til en 4age, som du finner i corolla gti da. bor i våle så hvis du er int så kan du ta turen. hørte jonas, naboen din snakka om at du hadde kjøpt denna bilen. mvh. Fredrik Lauby
  6. jeg er meget int i disse.. send meg gjerne en mld på tlf. 93091710 du har solgt dine apocorsa?
  7. jeg har en topp som er portet en del på innsugssiden.tenkte jeg skulle porte eksosen litt også. ellers har jeg kjøpt justerbare kamdrev. lurte på om jeg skulle kjøpe 1mm oversize ventiler, men søker råd angående dette også. eksosmanifold vil ha relativt lange rør med svakest mulig bøy, t25/t28 turbo.. kjøper også inn hks ventil fjærer og hks registerreim ved kjøp av kammer. hva tror du om dette? ingen ting er bestemt bare undrer og søker råd og veiledning.. har allerede kjøpt inn hks f-con og hks grafic control(stiller inn bensin etter turtall).
  8. så det du sier er at det vil være vanskelig å bruke de kammene jeg foreslo?? sjansene for at det vil fungere er relative? takker for alle hjelpene og oppklarende svar.
  9. det stemmer bra.. ikke SÅ vanskelig å forstå det jeg skrev vel? tilbake til topic.. disse kammene er vel ubrukelige? ;as u can see the lobes are big, i didnt measure the duration but i think they are 304 and 288 degree. both have distributor drive gears so both can be intake or exhaust cams, the lift is 0.410" (10.41mm) and 0.400" (10.16), your stock cams are 240 degrees and 0.2976" (7.56mm) mvh.
  10. hei! kan noen forklare meg hvordan trimkammer man burde velge til en turbomotor? skal man bruke kammer med høyt løft? det er snakk om en toyota 4age topp med 4agze blokk..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår