-
Innholdsteller
48 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om dj_nirwana
- Bursdag 09/27/1985
core_pfieldgroups_99
-
Interesser
Biler, musikkprodusering
-
Modell (eks S4)
Camry
-
Biltype (eks Audi)
Toyota
-
Årsmodell (eks 1995)
1992
-
Motor (eks 1.6)
2.2i
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
Ram-air, Rial kantfelger m/highperf.dekk, Koni senkesett osv
-
Fylke
Hordaland
Contact Methods
-
Bosted
Bergen
dj_nirwana's Achievements
Korporal (2/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Hehe, denne bilen har INGETING med porsche å gjøre. Er bare en vanlig 1.8 liter mr2 med effektanlegg og litt dill og dall. gruuuusom styling spør du meg, kan ikke måle seg med det flotte designet på carrera gt. som har blitt brukt 4 siffret antall timer på designe og utvikle av dyktige tyske ingeniører og designere. kan være dette kittet er laget for at det skal se ut som en carrera gt, men mr2en er bare som en lada i forhold til supersportsbilen carrera gt, styling må stå i stil til bilen, og det gjør det ikke her når bilen gir seg ut for å være noe annet enn den virkelig er.
-
Konge treff spør man meg!! Så mange folk, så mange space biler og alt i alt en stoooor fest. Ikke alle som fikk til breisladder, men så har ingen sagt det skal være lett heller.. Mange rå biler, spesielt den hauggamle citroenen som skulle mose alle på breisladden. Hehe... Ellers hadde jeg sinnsykt sansen for den røde s2en i breisladden, syns nesten sladden hans var bedre enn den til escort cossien. En annen ting var de syke veiene på østlandet fra kongstberg mot Oslo, kjørte en grei Volvo 740Tic med ca 220 hk, gikk litt unna til tider.. Dere som bor der har noe å være stolt av! Av det som var dårlig var det; Litt dårlig kommentator, informasjon og kart over stedet o.l. F.eks så visste jeg ikke at området var halvparten så stort som det egentlig var før sånn lørdag kveld. Men alt i alt KONGE! noen enige eller? Skal der garantert neste år for å si det sånn...
-
Denne du mener? Kanskje en av de fineste bilene jeg noengang har sett.. Men eieren virker litt ovenpå: "These cars arent "cheap" like in the United States were they retail for 190 000 USD. In Norway this car retails for well above 350 000 USD with taxes.... Just so you guys know... ;)" http://www.cardomain.com/ride/2317898
-
Seriøst? Konge. Den kan ikke ha vært her lenge, for ca et års tid siden leste jeg reportasjer om at det ikke var noen her i landet utenom replika. Skal være ganske vanskelig å få godkjent som replika og visstnok.
-
Turbo blir neppe aktuelt om jeg får en ekstremt billig og enkel løsning. Vil rett og slett ikke gå seg til økonomisk
-
Satan for noen priser da, bare synd det er i danmark=) Laurel86: Tror det kan bli bra med 215 35 18, har sett en del ikke-senkete primeraer med 17" og jeg vil si 18" gjør seg bedre. Noen planer ang. trim i den nærmeste fremtid? Skikkelig lufting med ramair og feite rør hadde sikkert gitt littegrann effekt og mye lyd. Få en skikkelig snert=) Liten loff og vil være bra;) 3" tror jeg hadde funket. Ellers er det ikke noe nevneverdig behov for styling, fronten er bra, org. skjørt, vingen er fin. Det som kunne ha vært gjort er f.eks svart lite gitter bak grillen, nye xeon/angeleyes lykter. Mye småting som kan gjøres som gjør bilen spesiell :hondakick
-
Der var jo løken og greier:P hehe, har tatt noen bilder av de nye lyktene som kom igår. Fått de til å funke no og med litt kluss og om og men. Bilder av anlegget vil ligge på siden Nye lyktene: Sub-en 15" mgr f-type: Her er det flere og større bilder: http://bergen.mislykket.no/info/wolla
-
Hei, jeg har noen hull i frontfangeren etter tidligere grøftelys. Jeg vil gjerne fylle igjen der, og er litt usikker på om hva som trengs. Blir vel glassfiber, men har ikke vært bort det før. Så lurte jeg på om noen kunne gi råd ang grunning, (skal pusse ned grillen). Om noen hadde drevet me dette før hadde det vært nice om de hadde en liste eller noe lignende over hva som må trenges:)
-
Litt enig, kan minne spesielt på lyktene (MK V) om R32 men denne har så mye mer stil! Rå biler om man spør meg. Noen som vet i hvilken land disse ble lagt ut til salgs i utgangspunktet? Stå på med prosjektet, dette er grom bil;)
-
Hallais, er det noen av dere kløppere her som har lyst å gansterigge denne Silverado pickupen?! Bare ser for meg denne hotroddet hele veien. Har fått på caps og har sota ruter, la kreativiteten gå løs.Respekt til den som klarer å få denne til å eie=)
-
Hmm... mener å ha sett den litt her og der. Sånn s2000 lignende front om det er den vil jeg tro, var iallefall en dame som kjørte den siste jeg så den.
-
Takk takk:) Fant en her selv og: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/motor_og_transport/bil/deler_og_rekvisita/bilopphuggere/
-
Noen som har en liste eller oversikt over diverse høgg rundtom her i landet?
-
På passagersiden er det nå et vindu jeg ikke får opp. Det vinduet har i min tid alltid vært litt seinere enn de andre, så jeg misstenker at det er motoren til vindusheisen som har tatt turen. Neppe brytere i og med at da begge isåfall tilfeldigvis skulle bli defekt samtidig. Genialt dette nå som det regner som værst, kanskje det som er grunnen til at det ikke virker? (kortsluttning muligens, kan og i teorien være dårlig kontakt, men finner det lite sannsynlig) Noen som har noen råd?
-
Har sett en del gt-er med 6-trinns. Kan nok stemme at de må være ombygd, men virket litt slående når jeg har sett såpass mange med de. Er vel en del som skifter til en mer solid kasse når de raser den gamle. At det er snart like mange raste kasser i wrx som i gt kan sikkert stemme det, men da kommer det an på hvordan de er kjørt. Generelt tåler de fleste kassene i wrx mer enn i gt, kanskje fordi Subaru lærer av sine feil. Nesten hvilken som helst girkasse kan bli ødelagt om de blir misshandlet på den måten som mange av disse bilene. Snakket med en kar engang som hadde ødelagt 3 girkasser i gt-en sin! Har desverre ikke hatt tilgode å kjøre wrx enda, men følger ivrig med og har lest en god del fakta og tester i henhold til hverandre. Er ikke uten grunn jeg har planer om impreza seinere. F.eks innmaten i motoren er 80% ulik fra en 2006 wrx oppimot en 2006 wrx sti er rimelig forskjellig. (med org. innmat tåler sti godt over 500hk). Også kjøreegenskapene er det stor forskjell på orginalt fra en 06 wrx og en 06 wrx sti, det er og blir et faktum. Når det gjalt sammenligningen min fra gt til wrx brukte jeg en ny wrx som eksempel, kanskje litt feil å gjøre fra min side med tanke på at det har skjedd mye fra en (eks) 96 gt til en 06 wrx... Skjønner det at du vet mer enn meg om dette, prøvde vel i hovedsak å forklare forskjellen til han som startet her. Men gjorde den feilen å blande wrx og wrx sti (glemte bokstavene med andre ord) Fant ikke noen bedre tester for øyeblikket, men det er helt klart at subaru har gjort jobben sin med wrx-sti. Skal se om jeg finner flere om nødvendig. http://www.dinside.no/php/art.php?id=86362
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.