Gå til innhold

Tbend

Bruker
  • Innholdsteller

    467
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tbend

  • Bursdag 01/28/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf 2 Syncro
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    Skole
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Hemmeli

Contact Methods

  • Bosted
    Bjerkvik/Narvik

Tbend's Achievements

  1. Kjørte en audi S4 2,2t 170mil i strekk fra sverige. Var ingen problem å ligge å luffe på under litern i 100 - 120kmt, men da må man ikke falle for fristelsen med å kjøre forbi :P
  2. Hei. Passer AAN motoren rett på 135hk kassa? Med tanke på svinghjul og clutch? Mvh. Tor-Steve
  3. Hei. Har momset inn en S4 sedan, som planen var og bygge over i min Audi 80 Gte Quattro. Men så har guttene kommet med flere ideer: Bygge om en audi 100 med samme karosseri til S4, sparer da masse tid og muligheter for å få godkjent. Bygge om en Audi 90 Coupe Quattro til Audi S2, sparer også da masse tid og muliheter for å få det godkjent. Jeg har nå en Audi 90 Coupe Quattro på handa, som jeg kan bytte mot Gte Quattroen. Så med det lurer jeg på noen småting. Hva har Audi S4 og 90 Coupe Quattro til felles: Passer S4 dash over? Er motor gir, diff Bolton? Passer fjærbein med bremser over? Er det bare å sette i gang? Håper dere kan hjelpe meg nå! Mvh. Tor-Steve
  4. Hei. Jeg er på leting etter en turbomotor som jeg skal sette oppi 80en min. Jeg finner mange billige turbo biler i Sverige! Jeg lurer da på hva som er forskjell på audi 100 Turbo motoren og Urquattro/200 Motoren? Dette er et sitat fra wiki: "Quattro ble introdusert høsten 1984 som 1985 modell. Først som sedan og etterhvert som Avant i både Audi 100 og 200 utgaver. Audi 100 var tilgjengelig med 2 fem sylindrede motorer; 136 HK og den turboladede motoren med 170 HK. Dette kom også på Audi 200, men da med motorer på 200 og 220 HK."
  5. Jeg har blinklysene av denne typen til overs. Begge sider mener jeg, intr? sms/ring 41524361 1985
  6. Det kan ha noe med prisen å gjøre at Coupe Q er oftere sett i norge. Kan jo også hende at mange URq er blitt banebiler og krasjet!
  7. Jeg låner tråden, da vi snakker om samme tema. En audi 200 10VT motor på 182hk, med k-jet. Holder ikke det? Knaksje det da er håp for å få det godkjent :P
  8. Ja breddingen er jeg klar over, men ellers likt virker det som!
  9. Altså,, da er jo Ur Quattro lettere å få tak i enn Coupe Quattro!
  10. Du skulle jo sagt at du har angel eyes! Da passer 6000k bedre enn 4600k !
  11. Største problemet med å ikke "oppgradere" tunellen, er at mellomakslingen går over traversen framme. da krasjer den RETT i tunellen.
  12. Da er det problemet løst... Neste problem blir vel da: Passer 5er motoren på 4er girkassa? Altså samme splines på 4er 5er turbo 5er. Vil vakum sperrene fortsatt virke? Hvilken av 5er motorene egner seg best? Hvor i huleste skal man få tak i en rimeli og bra 5er motor på OVER 136hk ?
  13. Tbend

    Eksos syncro?

    Mekonomen der kjøpte jeg mitt!
  14. Har hatt 3 stk golf og ALLE bilene har hatt 12kant på drivakslingene!
  15. Hei. Har en Gte Quattro som jeg vil ha noen fine sko til til våren. Har sett på Borbet og Brock, men er litt usikker på hva som vil passe.. Vil foreksempel 16x9 passe? Eller 17x6 / 7 ? Noen som har erfaring med sko til disse gamle audiene?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår