Gå til innhold

texas_ranger

Bruker
  • Innholdsteller

    416
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om texas_ranger

  • Bursdag 03/17/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    moped, bil, pc, damer
  • Modell (eks S4)
    323 LX
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1,5
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    bare masse harry effekter.
  • Fylke
    Vest Agder

Contact Methods

  • MSN
    jon.atlekalland@losmail.no
  • Bosted
    kristiansand

texas_ranger's Achievements

  1. selger en grill til volvo s60 men har ikke noe emblem til den. 200 kr send pm [ATTACH]29731[/ATTACH]
  2. heisann, her en magnat xpress 15" til salgs med passende kasse og forsterker. forsterkeren er av typen proson. kassen er bygd i spon og trekt med filt og har passende bassreflexrør. for mere infor send PM. holder til i vennesla ca kvarters kjøring fra kristiansand [ATTACH]29723[/ATTACH] [ATTACH]29724[/ATTACH]
  3. ja så langt jeg har funnet ut er det automat olje som var på fra før, står forøvrig på flaska at den kan brukes til servo også. kjørte aldri bilen uten olje på, derfor jeg syntes det er litt snodig. røret hadde sånne plast kopper på endene under hele montasjen slik at det ikke skulle kunne komme drit inni røret også.
  4. forleden dag begynte det og lekke (sprute) servo olje i en overgang mellom stål rør og flexi slange som gikk i fra servo pumpa og bak til motoren til tannstaget. bytta røret med ett nytt og fylte på med automatgir olje, vrei frem og tilbake på dekka flere ganger for og lufte ut av systemet før jeg startet bilen. men nå har den begynt og knurre med ett vist rattutslag, hva kan dette komme av? trodde først det bare var noe luft igjenn i systemet men har kjørt noen mil nå uten at det har bedret seg i det hele tatt. Har sjekka at det er nok olje på tanken, og har til og med prøvd og overfylle den litt for og se om det kunne hjelpe. om det er til hjelp så er det snakk om en Volvo V70 D5 (163HK) AWD 03 mod.
  5. jeg har en D5 med automat og AWD. kjørte fra porsgrunn til kr.sand på 0,48 på mila. gjennomsnits forbruk på 0,7 på mila har drevet og kjørt en del ved i det siste med den, da har forbruket gått så det ligger rundt 0,8 på mila. DET er ikke galt. men er no drit og skru på den bilen..
  6. takker og bukker. Har BE så er ikke noe problem med førerkortet :P
  7. heisann. låner tillhengeren til pappa litt og når vi skulle finne vognkortet fant vi bare det gamle vognkortet (ikke det to delte) og lurer litt på om det er godkjent og bare kjøre med dette? er egentlig usikker på om vi noen gang har fått slikt to delt vognkort til den hengeren noen gang. gjelder ikke det med todelt vognkort også for tillhengere eller har det muligens skjedd en glipp i systemet? takker for hjelp :D
  8. forleden dag tok jeg turen østover for og prøvekjøre en 2008 mod focus 1,6l Diesel 109 hk econetic stasjonsvogn. bilen var heilt topp og så pen ut og alt det der men under prøvekjøringa kom det opp ett problem. ved flat pedal på andre giret så daua motoren ut når den nådde 4000rpm.:shake prøvde de andre girene også men var kun på andregiret og kun ved flat pedal og alltid ved 4000rpm. om jeg slapp opp gassen bare ørlitegranne rett før den nermet seg 4000rpm så var det ikke noe problem. lurer fælt på hva dette kan være for noe, var ikke noen varsel lamper som lyste eller noen tingen, den bare døde vekk. men startet helt fint som om ingengtingen skulle ha skjedd hvis jeg bare vrei tilbake nøkkelen og starta den igjenn. veldig snodig feil, aldri hørt om noe lignendes. er forøvrig samma motoren som sitter i bla Volvo V50 værken jeg eller selger skjønte stort, men har aldri vært så skuffa før og selgeren hadde aldri merket det (annonsen er satt passiv på finn nå så tydelig at han snakket sant)
  9. om du bare skal vaske lakken på bilen uten og gå i dybden kan jeg si at gamle naboen brukte spylerveske :D
  10. samma prolemet på den bilen jeg har nå og gamle bilen, på den gamle var det dårlig jording, her var feilen for min del at ikke polskoen satt sjikkelig fast på -polen. skrudde den til og litt fett og slikt, god som ny. på den nye bilen va det starteren som hadde drevet med selv destruksjon, stiftene hadde glidd nedover og filt vekk nesten alt kobberet som går videre ned på viklingene pluss at stiftene var ufattelig kleine blei ny startmotor da. og funker heilt tipp topp nå :D men problemet var rett og slett at den av og til ikke ville starte startmotoren :P
  11. jau det er altså en mazda 323F (BJ) 1,5l 16V 99 mod kan det ha noe med dårlig batteri egentlig? for noen ganger virker det som om starteren så vitt går når jeg endelig har fått fart på den :P
  12. heisann. når bilen har stått ei stund og jeg skal sarte den så skjer det ikke noe når jeg vrir om nøkkelen. men om jeg vrir tilbake og prøver på nytt så starter den alltid. så hva tror folket? dårlig tennings relè eller startmotoren som begyner og fucke seg opp? :ratatatat
  13. har forresten hørt en historie om en kar her i byen som har driver ett verksted på vei ut mot kjevik (rett med den nye rundkjøringa etter timenes krysset for dem som er kjent) han skal vist nok ha en hall full av gamle amrikanere. noen som har vært der og kikka? var utafor på tomta hans og jobba en dag og så at det stod ett utall gamle biler på tunet samt en gammel dumper og en graver og diverse rammer.
  14. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19102585 noen som er interessert? :P tenkte kansje dette kunne falle i smak hos noen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår