«Gatebil» ble vinneren
Det ble satset kraftig i «bil og babes-blad»-markedet for et par år siden fra alle de store forlagshusene. Hjemmet Mortensen ga ut «Max for Menn», men Se og Hør Forlaget ga ut «Gatebil».
Først gikk Hjemmet Mortensens satsing på trynet, og nå altså Bonnier Medias. Dermes ser det ut til at «Gatebil» og administrerende direktør i Se og Hør Forlaget, Odd J. Nelvik, vant kampen om de tøffe bilene, bildrømmene og de lettkledde damene.
– De ble markedsleder og de har vært gode. All respekt til «Gatebil» for det. Så får vi se om ikke utviklingen også rammer dem. «Max Power» var markedsleder i England, men har fått kjørt seg. Men som markedsleder stikker du av med litt flere annonser så all ære til «Gatebil», sier Bonnier-toppen.
Sakset fra:
http://www.kampanje.com/medier/article171545.ece
Trist for Max Power-folket dette her.
-
Henrik