Gå til innhold

Arild.

Bruker
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Arild.

  • Bursdag 09/13/1968

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    100 quattro
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    Selger gummi og div....
  • Motor (eks 1.6)
    2,2
  • Fylke
    Sør-trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    Ørland

Arild.'s Achievements

  1. Snakker ikke om ekstrahjelpa eller sharif, men om den vanlige ansatt som er dekkarbeider.
  2. Har vel bare 3 "typer "dekk. Sommerdekk, Vinterdekk m/pigg, vinterdekk u/pigg.
  3. Dere som jobber i dekkbransjen. Hva sånn ca er normal snittlønn ?
  4. Bra sikkre på at de var feil ja. Kjørte jo ca 14 dager med dette før jeg skiftet ut de to som var for "korte"
  5. Er litt flau nå da men det viste seg at de nye løfterne jeg fikk, (det var 8 i en pakke å 2 i en pose) Å de to i posen var Feil...... Så det når jeg tok av toppdekselet . Da var det litt avstand mellom løfterne å kammen 1,5 mm ca. Irriterende å flaut......
  6. Ja nå har jeg endelig skiftet toppen. Det viste seg at det var en "dyselignende" del ca midt på toppen,som oljen kommer ut av under kammen, som har løsnet. MEN det tikker fortsatt :wonder: Det er jo nye løftere også. Har en utvei da......:ex_machin
  7. Var det jeg mener å huske ja. Og starte fra midten og utover. Da har jeg det klart
  8. Er sikkert skrevet om dette før, men er riktig tiltrekking av toppboltene på 2,2 5er slik? 30 nm - 60 nm og 2x90*
  9. Det står jo i vognkortet hvor mye du kan dra
  10. Nå har jeg hentet meg en annen topp som skal overhales. Var rart om ikke raslelydene forsvinner da. Ang strekkboltene. noen som har opplevd at de ryker? Da tenker jeg på ved andregangs bruk. Har brukt bolter to ganger ved en tidligere anledning, vurderer det nå også men kan være like greit å kjøpe nye.
  11. Mikkel.. Hva slags olje på gearboksen da ?
  12. Jeg skiftet wire og klosser nettop på min.Kalipteret må skrus inn for å få inn nye klosser. Monterte sammen uten at wirene var på kalipterene. Pumpet pedalen for at klossene skulle "justere" seg ut. Monterte wirene på kalipterne og til meg ble det bra. Kan vel pumpe pedal selv om wirene er på. men da kan de ikke være stram.Kjørte bilen på bremseprøveren og har ca 10 % avvik på høyre / venstre hjul
  13. ja jeg begynner å lure, men der er bare det at det høres ut som det kommer fra toppen. Litt sånn metallisk bankelyd. Åsså var det det der med riktig tenningsmerke . 0 eller I
  14. Hvordan vil det utarte seg hvis det er noe kluss med en ventil f.eks. Eller ventilfjærer.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår