Sånn du tenker på el?
http://images.europeancarweb.com/features/0510_07z+Audi_TT_18t+Interior_Trunk_Amplifiers_Subwoofers.jpg.
Har flere spørsmål mens jeg er igang jeg:D
Subben har dobbelspole, så det er 2 innganger på hver side.
Har seriekobla subb'n, og brokoblet den på forsterkeren. Men er det riktig egentlig?
Har så lite peil på alle de tekniske tegna på subb'n og forsterkeren at jeg tenkte jeg kan ødelegge minst mulig på den måten. Noen av dere som kunne hjulpet meg med det?
Forsterker:
RMS Power at 14.4V (into 1 ohm 50Hz THD+N < 2.5%):1500 Watt
RMS Power at 14.4V (into 2 ohm 50Hz THD+N < 2%): 950 Watt
RMS Power at 14.4V (into 4 ohm 50Hz THD+N < 1.6%): 600 Watt
LPF frequency: 40~180Hz Adjustable
Subsonic switch: Yes
Subsonic frequency: 10~50Hz
Frequency Response: 10Hz--180Hz
Bassboost frequency: 30-80Hz
Bassboost gain: 0~12dB
Low Pass Filter: 24dB/Oct
SUBSONIC Filter: 12dB/Oct
Operating voltage: DC10V--16V
Remote control: Optional
High-grade Nickel-plated, heavy duty terminal block type connectors
Yes: protection
Short circuit, Overload, over Thermal
Sub:
12" Subwoofer
200oz magnet
3" Voice coil
Max power 2000Watt
RMS Power 800Watt
Impedance: Dual 2ohm
Frequency Response: 24Hz - 1200Hz
Chrome plated die cast basket
Cone: Fiber glass laminated non-pressed paper cone with foam surround
:hvaskjera :wonder: