Gå til innhold

Fjellvang

Bruker
  • Innholdsteller

    430
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Fjellvang

  • Bursdag 10/28/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Volvo
  • Modell (eks S4)
    940
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Motor (eks 1.6)
    2,3

Contact Methods

  • Bosted
    Ballangen

Fjellvang's Achievements

  1. LØST :) Var en ledningen under rele'ene i motor-rommet som hadde eiret løs :)
  2. Har ikke fått sett noe på bilen selv, da vi har holdt på å flytte.. Fadern og brodern har fått sett litt på den :) Starter ikke ved bruk av nøkkelen, men vis di tjuvkobler starteren får di start, men den stopper igjen ved bruk av blinklys eller revers :confused: Fadern sier at et stort blank rele i nærheten av hjernen klikker veldig mye. Noen som vet hvilket rele det er, hva det styrer?
  3. MODELLEINFO Merke: MITSUBISHI Modell: GALANT (VI) Typ: 1.8 (Kat) Registreringsår: 1988-1992 TYPEINFO Karosserikode: E3*A Motorkode: 4G37 Motoreffekt: 63, 66 Hva Mekonomen sier meg :p Samboeren min sin bil, kan ingenting om disse Japsene, kjører Volvo selv ^^ Er en manuell. Har prøvd å gi hjelpe strøm utenat det hjalp, så er ikke noe galt med strømmen. Hun har vært plaget 2 ganger med at Check Engine lyset har kommet på når hun har blinket til venstre, ene gangen stoppet bilen. Skal prøve å se over ledningene med rattet, må bare mote meg opp -15 grader her og selvsagt ingen garasje tilgjengelig :oohh
  4. Ifølge Mekonomen sin søkemotor har den en Motorkode: 4G37
  5. Som tittelen så fint sier, bilen starter ikke. Når jeg vrir nøkkelen til hakket før starteren skal slå inn kommer av og til lysene på og alt virker lovende,, men når jeg skal vri det lille extra så starteren snurrer skjer ingenting annet enn at alle lysene forsvinner (ikke kupelys). Noen ganger kommer ingen lys på når jeg vrir nøkkelen til hakket før starteren. Hører noen reler som klikker, men eneste som skjer er at lysene slår seg av (detter skjer kun di gangene jeg får lysene på). Kan det være hjernen som har takket for seg? Har hatt start 2 ganger etter at den begynte å tulle..
  6. Var bare og drege ut den gummibelgen :) Ble lettere me lommelykt :D :D
  7. hehe :) sant nok, men skulle gjøre det uten at kjerringa fikk snev av det,, tenker xenon kit i julegave :D
  8. Er ikke noe deksel bak lykten, er bare en slags gummi belg tror jeg.. Prøvde og ta ut i natt, men må innrømme at jeg så minimalt :uhhmmwhat?:
  9. Heisann! Samboeren min vurderer og kjøpe seg en Neon hun har funnet på nettet. Bilen er en 95'mod 2,0 med 133hk. Er det en 16 ventiler? Bilen har gåen toppakning som må skiftes før den eventuelt kan kjøres hjem.. Er det mye arbeid og skifte den på disse bilene? ..kan jeg ta med verktøy og skifte den når jeg henter bilen eller er det såpass med arbeid at jeg burde stå innendørs? Trengs noe spesial verktøy? Noe spesielt man burde se etter før kjøp? Er byttet bremser, radiator, dempere, batteri og frontlykter,.,. Hvordan er disse bilene i drivstoff forbruk? Takker for svar :)
  10. http://www.vvme.com/catalog/list-s-10145-10146.html Billige xenon kit.. har ikke handlet selv, men hørt mye bra om disse..
  11. Fjellvang

    bytte ratt

    Ha tenningen på når du kobler av batteriet og vent 15-20 min før du starter arbeidet.. Ha også tenningen på når du kobler til batteriet igjen, slik at HVIS den skulle gå av sitter ikke du rett foran :D
  12. http://www.greensilver.com/pic/felkoder.pdf :)
  13. 1 til 1,5 timers arbeid :) Jeg har aldrig vært plaget med luft i systemet etter skifte av pumpe..
  14. http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=22&t=1545 Her er en flott guide for oppfrisking av matte lykter :) Hmm..ser at enkelte bilder har stukket fra tråden ja.. Har en tråd på Volvo Forumet oxo :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår