Har nå rengjort motoren og gått over rotorene og husene. Alt ser vel ut. Har nå bestillt nye seals og fullt pakningsett.
Har glass blåst husene og til helgen skal jeg porte innsuget litt slik at den klarer 450+ uten prob.
Må selge motoren + div tilbehør som f.eks clutch m/svinghjul, fuel pressure reg, dump, ecu (e6x m/ ledningsnett), coiler og moduler (haltech) koyo alu rad med vifte og rele, krom dynamo (100 eller 120 amp. husker ikke helt), høyglanspolert insug, 1600 dyser m/adapter og rails, + mye annet snacks pga. finansering av nytt prosjekt.
Alt er godt for 450hk+ men det kommer til å bli for lite:)
street porten på insuget skal nå økes litt
extended eksosport
det er olje i bunnen av husene, ikke riper:)
sideplater i sølv
Rotor nr1
Rotor nr2
svinghjulet er dreid 2mm for å få plass til en bmw m3 clutch. Fungerte faktisk overaskene bra.
nesten helt nytt belegg. har kun vært brukt noen hundre km.
feste til dynamoen er kappet inn en cm slik at den passer på org brakket og bruker hjulet til ac`n
sard fuel pressure reg. med manometer som er god for 450 hk
turbosmart med valg mellom plump back eller vanlig.