Gå til innhold

okrim

Bruker
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om okrim

  • Bursdag 09/11/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf II
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988

Contact Methods

  • Bosted
    Haugesund

okrim's Achievements

  1. Det er sånn det er for meg også. Den dør ikke med en gang jeg tråkker lett på bremsen, men motoren begynner å slite litt. Noen som har en god måte å sjekke om det lekasje i noen av slangene eller om det er koblingen som ikke er god? Den "fiselyden" jeg hører høres ut som kommer innenfra bilen, kan det være noe der?
  2. Som topic sier, så dør motoren når jeg bremser. Hvis jeg slepper bremsen rett før motoren dør, så henter den seg fint inn igjen og går som om ingenting har hendt. Hører også en "tschhh" lyd når jeg bremser. Noen her som vet hva dette kommer av og hvordan jeg får fikset dette?
  3. Heisann! Har et problem med at batterie på golfen er helt flatt etter et par dager uten at bilen er i bruk. Har sjekket sikringsboksen at det ikke er noe som trekker strøm der, fant i alle fall ikke noe som skulle tilsi det. Derfor, etter å ha søkt litt på forumet, tenkte jeg at jeg skulle forsøke å skifte jordingkabler, og det er her jeg trenger litt hjelp. Bør jeg skifte alle kablene som går fra minuspolen på batteriet, eller holder det med noen? Hvilke type kabler bør jeg bruke, tykkelse osv.? Er det noen andre kabler enn jord jeg bør skifte? Noe annet som er viktig å tenke på?
  4. Slenger meg på her jeg også. Noen som kan forklare hvordan man kan skifte pæra i styrepanelet til cupevifta uten å ødelegge hele styrepanelet??
  5. Hvor får man tak i så fint papir? Har vært rundt på noen jernvareforretninger og lignende, men det fineste de har er 1200!
  6. Hvor får man tak i 2000 papir? Har vært rundt på noen jernvare forretningner og lignede og der har de bare 1200, samme med biltema.
  7. Takker for mange gode svar. Blir vel nødt til å ta en tur på Biltema i morgen ser det ut som. Pipen: Helt greit at du låner tråden!
  8. Holder på og pusse vekk noen rustflekker, men sliter med å få vekk alt. Problemet er å komme helt ned til metallet. Som dere kan se på bildet så er det noe jeg ikke får vekk, eller det går iallefall veeeeldig tregt. Hvordan kan jeg få det vekk litt kjappere? Pusser nå med 180 papir.
  9. Hvis det ikke er noe stress for deg så må du gjerne legge bildene ut. Kan være kjekt å ha til en annen gang, eller noen andre kan jo ha bruk for dem snart også!
  10. Fant feilen nå. Wieren som var festet til selve spjeldet var huka av åsså var spjeldet knyttet fast med en tråd til en skrue slik at det var låst på kaldt. Fjerndet tråden og festet wieren til spjeldet og vips, det ble varmt.
  11. Når returslangen er varm etter en stunds kjøring så tyder vel det på at det kommer varmt vann inn til registeret, eller tar jeg feil da? Er det noe spjeld som ikke vil lukke eller åpne seg da? Har sjekket wirene til justeringene, og de har ikke falt av i alle fall.
  12. Hvordan kommer jeg til der, er vel litt mer enn bare å nappe ut bryteren man justere fra kaldt til varmt med? Må jeg skru ut hele varmeapparat da eller? Ja, kjølevannet ligger litt over min. merket så det skulle vel være bra.
  13. Det kommer kun kald luft fra varmeapparatet mitt, noen som har noen gode tips til hvor jeg kan begynne å feilsøke for å få varmen tilbake. Har vært sånn siden jeg kjøpte bilen så det er ikke noe jeg har gjort som gjorde at varme forsvant.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår