Gå til innhold

kohler

Bruker
  • Innholdsteller

    232
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kohler

  • Bursdag 05/22/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    240
  • Biltype (eks Audi)
    volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    86
  • Yrke eller sivil status
    lastebilmek.
  • Motor (eks 1.6)
    2,5L 8v
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    electromotive sprut, smidd veiv, custom smidde stempler og H-råder. motoren er stroket til 2,5 l,
  • Fylke
    troms

Contact Methods

  • Bosted
    tromsø

kohler's Achievements

  1. ingen fare for at det blir avglømt... såpass burde man nok vite når man har fagbrev som mekaniker.
  2. 7 3 1 5 9 10 6 2 4 8 stemmte godt at det var 20-60 og 90 grader... sjekka autodata
  3. Noen som husker moment rekkefølgen på toppen ??? minnes at det va 20Nm-60Nm-90grader eller husker æ feil
  4. K kammen sitter i B23e motorene i 405 toppene ja ... joda kammen er i fin stand og ikke utslitt... har kjørt med den sjøl i den forrige turbomotoren min å det funket jævlig bra, bare kom med et bud du så ska vi se om vi ikke klarer å bli enig
  5. KN filter, grenrør, større eksos og K kam bruker å funke fint... blir dyrere enn 2000 men alt koster, se om du kanskje klarer å få tak i en 405 topp med K kam da blir det merkbar forskjell
  6. Har K kam liggende som æ ikke ska bruke lengere, er ikke hjemme i tromsø før tidligst 12 mai eller seinest 19 mai men visst det ikke haster så alvorlig kan du få kjøpe min
  7. på würth har dæm ventilfjærtang som du slipp å demontere toppen for å få bytta "paraplyene" . men du bør svinge innom på biltema å kjøpe den adapteren som du setter i hullet til pluggene, så er det bare å sette trykkluft på adapteren å vips så holder ventilen seg på plass når du fjerner fjærene så du får bytta ventiltetningenge... gjort på en kaffepause den jobben der
  8. ville kjøpt fra radicast... mine som jeg kjøpte hos BCB hadde ræva passform å dem er søkk lekk
  9. noen folk kan sveise mens andre trur dem kan... blir no vel like sterkt om du helsveiser rundt gjengehylsa som de latterige sveisepunktene som er orginalt på fjærbeinene
  10. det er en annen sak... skjønner ikke hvorfor dere skal ha absolutt ALT inn i det jævla vognkortet... har kjørt med både turbomotor, senk, 18" felger osv osv i laaang tid uten å ha blitt stoppet en gang av hverken politiet eller satans vegvesen, dere lager jo bare mere arbeid for dere selv når ALT må være godkjent
  11. bare å ta fra V70R, S80R.... lag egne innfestningsbranketter
  12. så bør du også vurdere å kutte ut de 45 graderne som du har slangen koblet på å heller ha en rett tut inn i blokka... husker bare fra da æ jobbet på volvo maskin hvor stor forskjell i trykk man fikk med kun rette koblinger å hvis man slengte på et par 45-90 graders koblinger... det har masse å si
  13. i tillegg skal man ha så lite sving på returslangen/røret som mulig da det blir et stort mottrykk. mener at det orginale returrøret til T3 snurra er 18mm innvendig du bør gå opp til 3/4" slange og koblinger
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår