Gå til innhold

golfken

Bruker
  • Innholdsteller

    69
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om golfken

  • Bursdag 01/09/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Skuaa kjerra
  • Modell (eks S4)
    MK2 1.6 8V
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    86
  • Yrke eller sivil status
    CNC-Opperatør
  • Motor (eks 1.6)
    1.6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Super duper Dynamo
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Stavanger

golfken's Achievements

  1. Har enda ikke fått orden på dette problemet! Ingen som har noe som helst anelse om hva det kan være ?
  2. Ingen som kan komme med et svar om hvorfor jeg har for mager blanding ? etter å ha skifter LMM 2 ganger G-62 2 ganger og Lamda ? hele problemet mitt ligger i at den får for mager blanding :( og jeg klarer ikke å finne ut hvorfor ? Kan det være KN filteret som bugger alt opp ? slik at LMM begynner og tulle?
  3. Tok meg en tur til en kompis for og låne vag-com.. og feilkodene som kom opp denne gang plutselig.. var at den hadde mistet kontakt med styreenheten (ecu) G-62 tempsensoren kom opp igjen og at det var for lav spenning på plugg 1.. dette var Sporadiske feil.. Jeg har sjekket for ledningsbrudd overalt.. har sjekket inni boksen der ECUen ligger, om det kunne være noe kondens eller noe slikt.. men der var d knus tørt.. Sjekket også pluggene de var HELT hvite på insulatoren.. Maskinen går for magert regner med at dette er også grunnen til at jeg mister motorkraften i tider og utider.. Kan det være noe annet som tuller ? denne 2 polte sensoren som er tilkoblet sammens med den 4 polte g-62? forbruksvare dette også eller ? er en passelig store sak som står inn i toppen..
  4. Hvordan sjekker jeg tenningsregulatoren ? bare til å bytte den ? forbruksvare ? :P Hvordan skrur jeg utav selve spjeldet ? regner me det er evig sotet bak inni innsuget også...
  5. A3 1.8 min har en tedens og miste motorkraft til tider.. Kicket som skal komme inn rundt 3000-3500 kommer ikke.Også er bilen dauere til tider på laveturtall etc..typisk LMM svikt. Dette kommer i ny og ne. Jeg har skiftet lamda, LMM 2 ganger, G62 tempføler og plugger.. Kan det være at spjeldet er sotetet? har rensa det ved innsugsslangen mot filteret.. men ikke resten av innsuget ? kan det være noe der.. eller en coil som er på bærtur ? Ingen feil koder i VAG-Com.. bilen har vært slik ifra starten av da jeg første gang fikk lest av feilkoder der bla...G62, feiljustert spjeld og massemåleren kom opp!
  6. Jeg har liggnende problem med PB 2E2 gasseren! Jeg har bare skrudd ut CO skruen slik at den sveiv på høyest turtall å finest! Eneste jeg fikk til alt annet av grunninnstillinger etc.. funket ikke! ikke suger den falsk luft heller! Kommer også ann hvordan tenningen din er. tidligere fortenning lengre ut med blandeskruen for at den skal svive best!
  7. Ved siden av gasseren rettere sakt til venstre! Så har du en såkalt 3\4 vagsenhet det er en "dåse" litt stor, der en trykkarm stikker ut! bak denne store dåsen ser du en 13MM skrue som du skrur inn\ut (tomgangsventil)
  8. http://www.autospar.no kan skaffe coilovers til Astraen din, Kontakt dem Og har du Johs Lunde i nærheten kan du få dem til å hente inn, gode prute priser.
  9. Meca selger også. Splinsen er den samme som 1.6 minste dim mener jeg. Trykkplata er ikke den samme.
  10. golfken

    Jokking

    Tore nå må du bare slutta og tulla! me ser på kjerrå litt seinåre, så sjekke me koss det ligge ann med luftslangen fra luftkjøler til manifoilden, og coilen at ann gjer nokk spenning. enten e det tennings problem ellers e det forhold mellom luft å bensin, (falsk luft etc.) også ska me testa og kobla ifra dysene å sjekka om ann endre turtall. vist ikje så kan mona ta driten å sendan på sjøen! Edit: leif banka på dørå!
  11. Du kan ikke ta og nappe av drivflensene på kassen med akslingene festet. men dette er ikke til å anbefale iogmed at du vil gjøre flensene skeive :P det ligger en låsering under pakningen i flensen denne må av før man kan ta av flensene i teorien.( da må akslingene av ) Jeg har selv bare matet på med brekkjern og tatt de av, dette resulterte i skeive flenser :P XZN innvendig 12 kant skru så det gnikker og indreleddene er av :P
  12. Administrator kan slette dette! fant ut etter 10 sec når jeg var å så nå. må av med rattet å hendlene og ut med låsen virker det som. så jeg ordner det!
  13. Ja skal på knoksen i morgen å hente ny bryter. Kan ikke se noe annet som har tatt kveld hvertfall. :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår