Gå til innhold

Ksveggen

Bruker
  • Innholdsteller

    99
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ksveggen

  • Bursdag 07/13/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil;p
  • Modell (eks S4)
    Polo86c
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1983
  • Yrke eller sivil status
    Bil oppretter
  • Motor (eks 1.6)
    G40
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    hmm...
  • Fylke
    M&R

Contact Methods

  • MSN
    ksveggen@hotmail.com
  • Bosted
    Kristiansund

Ksveggen's Achievements

  1. Etter litt feilsøking har fant jeg brudd på jordinga til bensinpumpa, var ikke brudd i isolasjonen men i kopperet...:/ fikset dette, men bensinpumpa vil fortsatt ikke starte. Sikring er ok og rele slår inn ved tvangskjøring men det virker som om at det ikke kommer strøm inn til rele'et?!? Kommer strømmen til rele'et fra tenningslåsen? Står sikringen etter pinne nr 87 og har pinne 85 noe å si på start av pumpe?
  2. Var på "langtur" i dag med min s4 og plutelig bare døde all motorkraft ut. Hadde vel kjørt i kansje 3 timer, lå i en rekke med biler med jevn gass og pluteslig måtte jeg bare svinge ut på en busslomme fordi jeg merket at motorkraft var borte. Den stoppet ikke, men ville ikke gå skikkeli, fikk ikke til å ruse over 1500rpm.. Gikk litt på tomgang i ca 15sek før den stoppet av seg selv. Prøvde så å starte, var litt etter de første gangene jeg prøvde men så ville den ikke i det heletatt... Kan nevne at det første som slo meg var bensinpumpe, men fant en 13mm der jeg sto og fikk åpnet returkobling på fuelrail, var bra med trykk der iallefall.. Forslag anyone?
  3. Ksveggen

    Polo prosjekt

    Jeg felger til deg om du vil! 7x14 et25 og 8x14 et15
  4. Ksveggen

    Hardkore

    Hardt å være hjul lager ser jeg for meg:iconsm
  5. Da er det bare å kjøpe pinner til støpgods å sette i gang da!:)
  6. Har ikke sellholm noe som er enda litt vassere da?!:)
  7. Hvor mener du den skulle ha blitt plassert da??:confused:
  8. Husk at det er forskjell på forkjørsrett og påkjørsrett da!
  9. Tror nok en ville merket det på clutchen først og ikke når det rant olje ut av clutch-huset! hehe...
  10. Greit at d er fredag ass, men litt tidlig for en dram kansje....?:thumb
  11. Går fint å drifte uten sperre å synes jeg da, litt mere jobbing med venstrefoten men.... Utfordrende er d å:thumb
  12. Hehe, så noe komisk i detta jeg! Har aldri hørt om en lekasje der jeg iallefall... Hva kan dette være..???? Har svinghjule punktert kansje!?!?! HIHIHIHI:thumb :respect
  13. Garantert slitt foring! Den bakerste på høyre bærebro, ca 10cm i diameter! Kansje den har vært gåen over lang tid, men fikk nådestøtet når du jekket opp bilen slik at foringen ble "vridd" utover det normale. Rimelig grei sak å skifte hvis du har litt teknisk innsikt, eller en god kompis... Kan være lurt å ha ei presse eller ei god skrustikke for hånden da!:thumb Her er ett bilde jeg fant forresten:
  14. Formel har jeg ikke, men jeg har en kompis med en kadett c med "let" motor, superlite 6pot foran. Han forsøkte med 14mm stempel å det ble knallhard pedal i allefall... Han monterte bremsekraftforsterker fra nissan micra og 12mm stempel, ble så godt som gull!:) Kansje ikke heelt svaret du lette etter, men ialleall en liten pekepinne....
  15. Blir vel mest korrekt rett etter spjedhus, sånn at den ikke ligger å føler på lufta som ligger å "venter", men faktisk innsugs temp!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår