Gå til innhold

highline 2001

Bruker
  • Innholdsteller

    230
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

highline 2001 vant dagen sist Mars 27 2015

highline 2001 hadde mest likt innhold!

Om highline 2001

  • Bursdag 05/27/1973

Contact Methods

  • Bosted
    stord

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

highline 2001's Achievements

  1. sjekk dieselpumpereima, den er en gjenganger på t4 serien
  2. Hei Har en kompis som driver med dette nå, å han sliter veldigt. Tror ikke han hadde gjort det, om han hadde visst hvor vanskeligt det er, for det om han har kjøpt nye orginalfester og brukte seter fra en caravelle. Men kan formidle kontakt om du vil.
  3. har hatt en sånn, den drog campingvogn, hestehenger, å vanlig henger, som bare det, bare hold deg vekk fra automatgear, så er det tut å kjør
  4. jepp, har funnet ut at det er brudd på canbuskabel, mellom kontaktpunkt etter comfortmodul og høyre bakdør, ca ved førersetet, da det ikke blir feil, når kabelstamme ligger oppe i dagslys.
  5. har gått over alt, ser bra ut, har klemt på disse og
  6. Hei Har en superb 3u, første generasjons superb, 2008, som jeg er meget fornøyd med, men har fått et veldigt rart problem, har 2 feilkoder på rosstech, kode 01336, og 01334, som går på kofortmodul og lås høyre bakdør. Kjøpte brukte deler, monterte de inn, å har akkurat samme problem nå. Når ledningspølsa ut fra komfortmodul ligger oppe i dagen, så er det i perioder ingen feil, så nå mistenkes det ledniingsbrudd, en eller annen plass, men ledningspølsa ser fin ut, finner ingn brudd der. er oppgidd nå, håper noen har hatt samme problem, å kan dele erfaring.
  7. Hei tipper på at en glødeplugg eller 2 er røket, da kan man få litt røyk.
  8. Hei 'Jeg måtte skifte styreenheter på superben, men det var får at de "datt" ut i tide å utide, å de var langt fra gratis, ingen fargeforskjell på mine, men kan hende pæra di har fått seg et kakk, før eller under montering, da kan de bli sånne, men sjekk jordinga til ballasten/styreenheten, hender at den og kan gi sånne feil.
  9. Hei Er en som selger forsterka pumpe på finn, den orginale har får kort inngrep i aksel, etter det jeg har skjønt
  10. Hei Så på det i dag, fikk løst setet i framkant, tok inn og ut kontaktene, å vips, så virker det
  11. Hei Førersetet på min superb er helt dødt, ingenting virker, å selvsagt låst i en stilling som er totalt uegnet å kjøre bil i. Har sett i instruksjonsboka etter sikringer, uten å finne noe. Passasjersetet virker som normalt, det og virket ikke får en stund siden, da var det en løs kontakt. Førersetet har alle sine kontakter inne i stikket sitt, er litt desperat etter å finne feilen nå. Har lest på utendlandske forum at det nevnes både kontakter i midtkonsollen, å en boks i motorrom, fant bare en boks i motorrommet, den inneholdt en 15a sikring, samt ecu til motor, og noen releer. Trenger tips, om noen har.
  12. Hei Rigid sine nye led bjelker er e godkjente med reftall 37,5 på den, å er av meget bra kvalitet:http://www.ekstralys.no/products/rigid-sr-serie-20-e-merket-fjernlys, det er med disse som alt annet, du får hva du betaler får. Jeg kjøpte kinabjelke til 800, bare får å samenligne, skulle gi 3 ganger mere lumen, men rigid griseknuste den på styrke. Å i tilleg var det akvarium inne i denne, etter 4 uker på bilen. Jeg har hatt rigid en stund nå ,å er veldig fornøyd med den. Den er også 520mm lang, akkurat like lang som skiltet på bilen.
  13. er en sensor rett over turbo, som måler om motor er kald/varm, som røk på min 131hk, da var den meget tunstartet, å røykla alt rundt seg, husker ikke hva denne heter, men bilen måtte stå ganske lenge etter jeg leverte den, så den satt like i nærheten av turboen.
  14. kjørte med blodsenka passat i 6-7 år, den slet dekka helt snorbeint den, så det går ann ja
  15. Hei Har et offer på tunet, får lange oljeintervall, dette er en skoda superb 2008 modell, som gikk som taxi første 200000 km av livet sitt. Den fikk da skiftet olje på 20-60-90-120-150-180000 km, før det ble bråstopp på 207000 km. Da skar oljepumpa seg, med det resultat at hele motoren gikk. Den pumpa hadde og havarert på ca 100000 km, men da gikk det bra. Men, det skal være sagt, at i omg med bilen haddew servicehefte med 0 hull, så åpnet skoda lommeboka, å satte inn ny motor på garanti. Har og en vw transporter, som og er kjørt på longlife (30000 km) til jeg overtok den på 305000. Den er like god nå som da, til tross får at den er nå kjørt 390000, men siden jeg overtok begge bilene, har jeg valgt å kjøre på lonlife olje på begge, men skifter olje og filter 1 gang i året, ca 16000 km på begge biler. Tar det som regel i slutten av juni, rett før ferien. Får man kan jo spare litt penger på olje, men konsekvens visst det går galt er jo mye verre, syns jeg da.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår