Gå til innhold

volvo 94016v

Bruker
  • Innholdsteller

    182
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om volvo 94016v

  • Bursdag 09/10/1968

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Rallycross...
  • Biltype (eks Audi)
    volvo 940 16v 2.8l

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.arstad-motorsport.com
  • Bosted
    oslo

volvo 94016v's Achievements

  1. 1 SETT BREMBO CALIPERE SELGES TIL GI BORT PRIS KR 1300 PR STK.. NB! Med bremseklosser.. perfekt til 340mm skiver.. IKKE PRUTBART! , DA HENGES DE PÅ VEGGEN ISTEDEN Hentes i oslo, SENDER IKKE.... TLF 92411294.
  2. Ønsker å kjøpe en orginal cosworth topp. kan godt være tom, så lenge kambukkene er der. NB NB , må ikke være portet.. tlf 92411294
  3. Ford Cosworth 2,0 Super/RCN Nyoverhallt sugemotor Selges 100% komplett med sprut og ledningsnett. EFI, mappet og montert av Affen ink grenrør, clutch, trykkregulator, spjellhus, trakter mm mm. Så komplett at det er "Plug and Play" Kr 70 000,- tlf 90561987 Emil
  4. Nytt eksempel på dårlig kvalitet.. I dag: audi A6..2004 mod 1,8T. bytte vannpumpe på garanti, da skovlene har løsnet fra aksel,, PS, skovlene er av plast!!
  5. Jeg leter,, hm kanksje de har sluttet med dem.. har ihvertfall kjøpt 3 sett det siste halvannet året. i avd i Oslo city..
  6. coilene som ble levert på de bilene, særlig 2001 A4 er bare møkk.. Jeg har sikkert byttet 10 stykker på div A4, og jeg jobber IKKE på et vag verksted...
  7. Hvis man skal kjøpe 2001 A4 , må man også kjøpe med en eske med coiler... sånn kjekt å ha når driten går på 3 sylindre..
  8. må bruke klosser som "biter" litt, og INGENTING kan sammenlignes med ferodo ds 3000. sånn til opplysning så er det vel ca 300 biler i norge og sverige som bruker den kombinasjonen uten forsterker.. under den forutsetningen at utvekslingen på pumpene stemmer seff
  9. Det kommer ann på hvilket utstyr som er på bilen.... Men generellt er alle slitedelene billige,, orginaldeler kjøper man hos Autotrio AS... Ta evt bilen med en tur til bærum, så kan du få "dommen" i løpet av 5 minutter... Men generellt er det rust som tar livet av de... av og til en automat som tar kvelden også..
  10. Er 99 prosent sikker på at du er rammet av 124 syndromet, og det er IKKE i tanken, men instrumentet ditt.. det skjer for øvrig oftere med tempmåleren.. det er "potmeteret" bak på måleren som jukser.. det enkleste er nok å gå til huggern, og dra ut et annet instrument, og bytte over speedometerdelen, hvis kilometerstanden er viktig for deg..
  11. Sånn til opplysning så er det servopumpen som også gir trykk til nivåmatfjæringen..
  12. bruk 675 både foran og bak, å putt inn ferodo ds 3000 klosser...
  13. claes ohlsson har et sett som funker meget bra. har montert endel av dem på importbiler. koster et par hundre kroner pr sete
  14. jeg kjøpte en 142 i 1988!, den haade gått 1179000 med full servicehistorikk. Kjøpt ny hos Fenstad Auto i 1968,, og jeg kjøpte den hos dem. Men la oss si det sånn!, den var ikke helt enig i å få en fersking bak rattet....
  15. Drit i alle rare løsninger. Sørg for at de caliperne du har fungerer optimalt!,, overhal eller bytt. Volvocaliperne er faktisk utrolig bra, og egentlig overdimensjonert .. MEN, bytt til Ferodo DS 3000 klosser. litt dyrt, men da får du superbremser..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår