Gå til innhold

Buurn

Bruker
  • Innholdsteller

    104
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Buurn

  • Bursdag 06/02/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    GT Coupe
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984
  • Yrke eller sivil status
    Går på skole, jobber som selger
  • Motor (eks 1.6)
    2.2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Orginal. Har 10vt ståenes..
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • MSN
    msnbruker1988@hotmail.com
  • Bosted
    Stokke

Buurn's Achievements

  1. Er i Spania en tur nå om dagen, og har fått et tilbud på et sett fine felger til bilen. Orginalt på Coupeene er det ET 35, men disse felgene har ET 40 og dim 16"*7". Vil det være noe problem å få disse til å passe? Hvordan vil det være med godkjenning av disse felgene og dekka også? Dekka er av størelse 205/45/16 Mvh Ole M
  2. Har et sett med dekk og felg som har 108/4 som sto på mondeoen min, og skulle ha prøvd disse på coupe gten.. Problemet her er at coupeen har boltsirkel på 100/4. Finnes det noen form for spacere som har muligheten til å bytte fra 100/4 til 100/8?
  3. Vet du hva for senking det er på denna?
  4. Føyer meg inn her.. Har en Coupe GT med skada høyreside fra b stolpen og bakover.. Om noen har noe, si ifra..=)
  5. Må prøve å ha et par ting her klare.. For at motoren skal kunne svirre å gå må den ha 1. en bankesensor med et ev. 60-2 hjul 2. signal fra hallgiver 3. temp innsug 4. luftmassemåler Stemmer dette? Dette er med tanke på at tenninga blir styrt av org. hjerne til bilen..
  6. Kom til å tvile på mitt eget oppsett da jeg så utsagnet ditt med Bankesensor.. Er det slik at boksen må være lodda slik at den kan ta imot bankesensor/vr? Har forstått det sånn at en må ha bankesensor og signal fra hall giveren for at ms`en skal forstå hvor veiva står, og da igjen når den skal fyre på injectorane.. Mulig jeg har skjønt dette feil=s
  7. Takk for litt info. Blir vel no høyohms dyser ettersom detta er et ms1 brett. Noen som veit om noe greie og helst ikke så ille dyre dyser der ute? Bør ha ca +-600cc
  8. Hei, lurte på hva som er mest ideelt av høy og lavohms dyser til ms.. Er på jakt etter fem dyser jeg skal bruke opp mot ms..
  9. Den fletter seg inn i rekken godt gjennomført værstingbiler fra Audi:D Helrått! Breddinga minna meg en smule om breddinga vi kan se på Audi quattro bilene.. Om en ser på den bakre delen. 580bhp og 650nm orginalt er jo helt rått!
  10. Ettersom dollarkursen er så superlav bestilte jeg heller ferdiglaga ledningsnett fra rsautosport.com. Dollern er nede i 5,50 korske kroner så det blei ikke alt for galt.
  11. Ingen som vet? Mulig mange lager egne ledningsnett fra bånd av da
  12. Hei! Jeg har kommet såpass langt at jeg mangler nå et par følere og et uklippet ledningnett til ms med db 37 kontakt. Veit dem selger det et par steder i statene, men er det noen her i norge som leverer, eller er det noen her i norge som selger brukt om noen veit? Detta skal på en 10vt audi femmer..
  13. Okay, da er noe greit å forstå. Fikk fuelrailen og de andre tinga fra 034motorsport her om dagen, og da fikk satt sammen dyser, dyseholdere og fuelrailen. Noe jeg har lurt på en liten stund nå er dette med antallet dyser. Har sett enkelte tegninger hvor det brukes fire dyser til firesylindrede motorer. Og har da forstått det sånn at det brukes to innganger på msen for disse fire. Hvordan er det da med den ekstra dysa? Du har ikke et koplingsskjema over hvor den femte dysa skal tilkoblas? Fra 034motorsport handla jeg også et 60-2 drev, må detta sveises på i en korrekt stillig for at msen skal kunne registrere den og Halgiverens signal? Eller kan jeg eventuelt stille på dette i msen for så å bare sveise drevet på veivakselen? Takk for svar=)
  14. Er enkelte ting med megasquirt jeg ikke har helt fått fatt i. Den jeg lurer mest på er detta med 1 vindu og eventuelt 4/5 vindu. Hva er forskjell? Hvor sitter disse "vinduen". Er kommet mye nyttig info her. Har forøvrig bestilt fuelrail og litt småting fra 034motorsport.com her om dagen, samt skaffa meg seks dyser fra en 100 2,6E. Om jeg kan bruke dysene vet ikke jeg.. Men ga ikke noe for dem. Noen som veit om disse er brukanes?
  15. Mye snakk om litt av hvert her ja. Er i og forseg ute etter en billig og enkel måte på å bli kvitt seriøs ventiltikking. Bilen handlet jeg for en rimelig pris, og når kronasjene ikke strekker til som student vil en overhaling være uinteressant og utelukket. Var på en sverigetur for ikke mange månedene siden hvor jeg møtte en trønder som hadde brukt et vidundermiddel av en olje. Den skulle ha fikset seriøs ventiltikking på en eldre Hiace. Han mente olja ofte var brukt på større gravere ol. Nå husker ikke jeg navnet på denne olja, er i tråden jeg søker noen som har hørt om noe lignende. Har forøvrig kommet flere gode tips, som denna halvfulle esken med erter. Den vil nok fungere, hjelper å dra opp volumet på spellern også. Bruker oftest den=) Prøver muligens denne Fina olja ettersom den er billig, en oljeskift koster ikke mye tid heller.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår