Hahahaha, jeg ler når jeg ser det greinene her asså! haha, Greit man får kanskje noen hester mer v/ å fjerne kat men seriøst folkens. Er det derfor dere tar den bort? Da er det noe helt forbanna galt her. Hvem faen bryr seg om et par hester som til slutt vil få ca 0,6-1,2 eller no på hjula. Du kommer aldrig til å merke forskjell uansett! Hele poenget med å fjerne kat'n er for å få fram den vanvittige gode lyden golf gti og vr6 har. Om det ikke er tilfelle, hva er da vitsen? OM du skal ha flere hester får du heller spare penger til smidde høykompstempler, råder å veiver, lette veiva og sette på trimkam, grenrør og øke bensintrykk og chip. Da har du ca 240-260 ekte hester, istedenfor kompressor eller turbo som brukker masse bensin, gir mye skruing og det er uekte hester! Men igjen, hva er vitsen med å ha flere hester på en fwd`? Over 250hk så spinner man bare, uansett om du har sperre eller ei. Om du skal gjøre noe kult og billig med eksosen din, så setter du på grenrør, så får du en til å bygge eksos til det hele veien(2,5" større blir samma lyden, bar holere) og et deilig pf. Da fjerner du oxo kat'en. Med grenrøret da og en god eksos blir du garantert en minimum effektøkning på 10%. Ville ikke helt stolt på den, men den er ihvertfall merbar, og lyden din blir så deilig at du ruser bilen din hele tia bare for å høre gobilen din romle. Dette er også på gti 16v, nyydelig lyd der oxo, men en gang vr6, alltid vr6.=) Men uansett så er golf gomerke mitt!=)