Gå til innhold

volvo-peer

Bruker
  • Innholdsteller

    236
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om volvo-peer

  • Bursdag 07/13/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    244
  • Biltype (eks Audi)
    volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1977
  • Motor (eks 1.6)
    2.3 tic
  • Fylke
    østfold

Contact Methods

  • Bosted
    moss

volvo-peer's Achievements

  1. bensinkutt på LH 2.2...? det finnns ikke vell?
  2. hei. den nippelen det satt spiker i var den i selve innsuget. det går en vakum slange fra innsuget til wg. når jeg tok ut den gikk bilen bedre. det er fordi turbo trykke økte når jeg tok ut spikeren. håper det jeg skrev nå er riktig.
  3. vet ikke hvor fort jeg kjørte med min siden jeg ikke har gps og speedometeret går bare til 200.men sikkert ikke mer enn 5 km/t over.da hadde jeg ca4000-4500 rpm. men vet ikke om han klarer så mye mer. 265 er Mye i en 740.... imponert jeg:)
  4. skal se om jeg får gjort det i morgen.takk
  5. okay.... ble litt mye fram og tilbake her nå... fødepumpa er det nok ikke siden det skjer så sjeldent. og det ikke blir værre når tanken nærmer seg tom. jeg har sitti på med biler som får fuel cut og det er ikke det som skjer med min.den går rett og slett tom for bensin.eller bensinen kommer ikke fort nok... kjører med den sånn så lenge også kjøper jeg btr ellerno senere. og foresten.jeg kjører ikke såå høyt trykk..... takk for hjelpen
  6. hei igjen. tok ut en plugg i går.og bilen går magert. holder det at jeg bytter dyser eller må jeg også bytte bensin pumpa?hvor mye gir den org pompa?
  7. har ikke måler utenom den orginale. men har ikke montert bled ventil enda.... så det burde være org trykk?
  8. tenker du på eu godkjenning? jeg fikk 2er feil på at det var "feil" motor i min. og fikk utsatt eu til jeg fikk godkjent bilen.
  9. jeg kjørte bare til bt og godkjente.dem ville at jeg skulle benke bilen men fattern krangla litt med han idioten som jobba der så det gikk bra.var ca 150-160hk i den bare. det kommer veldig ann på hvem du snakker med.han vi snakka med viste kjapt hva en turbo var.hehe. lykke til
  10. det er ikke bare bare å chipe når det er LH 2.2. takk for at dere svarer. men hvordan blir jeg kvitt problemet.? skru ned trykke bare?
  11. jeg tror hoved ingrediensen her er tolmodighet.hehe skal du lakke gulvet noe som jeg tror du skal hadde jeg brukt negerkusa.
  12. glemte å svare istad. men bilen kutter ikke tvert.
  13. trykket øker jo.derfor den går bedre. men det er ikke tenningsbank. og det kommer fra ca 2000 rpm. er ikke lett å forklare hvordan den sperrer. men skal prøve en gang til. det er ved bånn gass fra 1500-2000 rpm. bilen hoster liksom en gang eller 2 før den skyter fart. hostinga er nesten som når man starter en kald forgasser volvo om vinteren. den sperrer liksom... men det er liksom det om det er btr eller noen måter å justere bensintrykk jeg lurer på. noen som vet?
  14. hei. har en 1987 mod usa utgave av en 745 tic. er en ft motor. problemet er at i nippelen der slangen til wastegaten skal på, var det en spiker(for å blokkere) jeg tok ut den og bilen gikk bedre. detta skjønner jeg.men problemet er at bilen sperrer på en måte. men det er bare på belastning fra bånn av.jeg tror at bilen går for fet.(for mye bensin altså) men hvordan kan jeg stille ned det? det er vell ikke btr org på bilen. håper noen svarer. er glad i bilen, og liker at ting er som det skal.
  15. hvordan turbo vet jeg ikke.er org.og er vann og olje kjølt.det er det jeg vet om turboen. chip er vell ikke så lett å få tak i til disse motorne? chipen justerer vell bare bensina?så da kan jeg jo likse godt bytte dyser å bensin pumpe? vis jeg bytter turbo å dyser så vill vell det hjelpe?spm er vell om man kan bytte turbo og dyser uten å bytte bensin pumpe?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår