Gå til innhold

AndreasK

Bruker
  • Innholdsteller

    459
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om AndreasK

  • Bursdag 08/01/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Carisma
  • Biltype (eks Audi)
    Mitsubishi
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    dekaltrimma

Contact Methods

  • Bosted
    Trøndelag

AndreasK's Achievements

  1. Hei. Jeg har en Mitsubishi Carisma med et kjent mitsu problem med ny vri. Etter jeg kobla av + polen på batteriet for å montere anlegg fikk jeg de forventede tomgangsproblemene. Men i tilegg kan motoren finne på å ruse seg opp til 7000 omd. når jeg tar inn klutsjen, eller gasse av seg selv uten at jeg holder inn gasspedalen. Prøvde å koble strømledningen fra forsterkeren til anlegget, men da ble bilen helt død. Ikke anntydning til noe som helst når jeg prøvde å starte den. Har ikke prøvet å feilet så mye enda pga litt dårlig tid, men er det noen som tror man vet hva som kan gjøres? Har kjørt over 40 mil nå uten at hverken gassproblemene eller tomgangsproblemene blir bedre, noe som er uvanlig.. Jeg syns det høres litt merkelig ut at ECU'en har tatt kvelden på grunnlag av en slik filleting, men kan det være tilfellet? Takker så mye for hjelp! :)
  2. Så sutrer denne venstrepolitikeren om at vi ikke bidrar nok. Hva med styrtrike Saudi-Arabia som gir blanke. For ikke å snakke om de tusener av vellstående pakistanere i dette landet som ikke tenker på noe annet enn seg selv. Som en bøssebærer skrev i dagens VG. Han skulle gi like mye til flomofrene i pakistan som de norske pakistanerne bruker å gi når han går sin bøsserunde.. IKKE EN DRITT! Et land som har råd til atomkraft har for faen råd til å ordne opp i dette selv.
  3. Utvilsomt kveldens høydepunkt detta :D Og det var jeg tydligvis ikke aleine om. Mange som fikk seg et liten vekker, hehe :P Synd vi ikke fikk sett mere. Blir bilen å se på City Syd i morgen?
  4. Særdeles morsom spøk. Holdt på å få hjerteinfarkt nå.. :deng
  5. Har du testa Fiat 500 da? Vil tro det er litt flere muligheter med den.
  6. Krekar: jeg har tre fiender: Høyresiden hos de norske styresmaktene, norsk etterretning og norsk media, sa Krekar Hehe. Er venstresiden venner da heller? Noe annet skulle igrunn forundre meg.
  7. 4wd er et absolutt must! Du må ikke finne på å kjøpe 2wd, helt elendig på vinterføre (som bruksbil vell og merke). Eneste ankepunktene er vell egentlig støy. Nå vet ikke jeg hvor hendig du er, men har du lyst å få bilen helt topp så skrur du av deksler, fjerner gulvteppe og har på skikkelige dempematter. Da har du en kongebil som varer veldig, VELDIG lenge om den ikke er rusta opp når du kjøper den.
  8. Finner ikke organisasjonsnr (?) Lært at dette er vanlig praksis blandt seriøse forhandlere, og at man skal unngå de som ikke oppgir det.
  9. Du får sende PM. Skulle sikkert vært ferdigutdannet innen nå..
  10. Liker også biltema. Veldig enkelt å få tilbake pengene om man ikke er fornøyd. Syns Gabe har mye bra luftverktøy ift. prisen. Kjøpte en Gabekompressor med ca. dobbelt så gode spesifikasjoner som den gamle jeg hadde fra BT, bare at BT's var 300kr dyrere.
  11. Mye morro å se på 17. Bla annet samme Viper som jeg spotta ifjord, bare med hvite skilter denne gangen.
  12. Hun har ikke holdt tilbake noen opplysninger, og et rusthull er egentlig ikke noe alvorlig problem heller, så her har hun sitt på det rene. Bare å ignorere fyren. Han kommer absolutt ingen vei :)
  13. Skjønner ikke helt at alle er så negative. Syns bilen er sinnsykt bra jeg. Helt konge på langtur med en slik. Hadde jeg eid den hadde jeg sveisa all rust og omregga den til 7 seter med to deilige kapteinstoler bak forsetene. Synd at 99% av de som eier en slik ramponerer bilen, men jævli fett med de som holder de istand.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår