Gå til innhold

eNeo1

Bruker
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om eNeo1

  • Bursdag 08/07/1985

Contact Methods

  • Bosted
    Trondheim

eNeo1's Achievements

  1. Hei. Selger 2 lykter til Audi A4 B7 da jeg har gått over til Xenon. Se finn-link I forhold til pris på ebay.de (ca 70 EUR pr lykt uten pærer) skal disse være billigere enn hva du får tak i der. Lyktene er ikke skadet og uten fuktproblemer.
  2. Det viste seg å være feil på LMM. De har byttet denne og div vakuumslanger i går kveld. Jeg drar dit asap å henter bilen, og drar sporenstrex på ferie! 7000 ,- fattigere ..
  3. Bilen står nå hos Møller, og jeg sitter hjemme i høljeregn å venter spent på dommen.. Sitter å glor på 2 stappfulle bager med klær, en anspent ferieklar bikkje og en samboer som vil ut på tur. De fortalte de skulle jobbe overtid i dag, så kanskje de fikk sett nærmere på den i dag. :)
  4. Vi plukket ut denne for å teste. Da startet ikke motoren. Kan LMM'en kvele motoren såppas at den stopper?
  5. Ble fortalt at startsperra vil kutte motoren snarlig etter start. I tilfellet mitt kan jeg gi litt gass og hindre motoren i å dø i noen sekunder. Så det virker ihvertfall ikke som det er startsperra som slår inn. Motoren kveles på en måte, den kutter ikke kontant. Er ingen lamper som lyser heller. Jeg er enig med deg i at bensinpumpa kan være synderen. Jeg er spent på hva Møller finner ut. Den står i "kø" hos de nå.
  6. Ville jeg ikke merket dette sånn litt over tid? Dette var litt plutselig.. Jeg har opplevd smånøkking ved kald motor i det siste på bilen, men så har det gått fort over igjen.
  7. Takk for tilbakemelding. Vi sjekket dette såvidt ved å lytte etter om pumpa gikk, men klarte ikke høre noe. Skal denne være hørbar når den er i orden mon tro?
  8. Hei. Jeg har en serdeles pussig feil på bilen min. Og dette skjedde først når vi skulle på bilferie nå på fredagen! Bilens info: VW Passat 2000 mod STV 1.8L T APU motorkode, denne er ikke chippet. Gått 203000 km Jeg skal fortelle så godt jeg kan om problemet, så dere kanskje kan hjelpe meg: Motoren starter helt fint, akkurat som normalt. MEN 1-3 sekunder etter start "dauer" motoren, som om den blir kvalt. Det hjelper ikke å gi gass (jeg kan tvinge motoren å holde seg i gang litt lengre ved å holde turtallet høyt helt fra start, men dør likevel kort tid etterpå.) Etter dette lukter jeg bensin. Motoren holder seg lengre (kanskje 2 sekunder) hvis den har stått litt, men den holder kortere jo flere ganger jeg starter motoren. Altså den dør fortere hvis den ikke får noen pause. Vi har kikket på LMM og tviler på det kan være noen feil der. Det er heller ikke noe trykk i tanken. Det som slår meg er at jeg lukter bensin og antar det kanskje kan være noe med fueltilførselen. Kanskje en pumpe som har streika ved tanken, eller en lekkasje? Jeg ser derimot ingen lekkasje under bilen. Det skal kanskje også sies at bilen skal på regreim bytte om 7K km. Mange som har tippa den kunne vært startsperra, men det er jo en helt annen feil .. ? Håper noen har vært borti dette og vet akkurat hva det er. Jeg må få i orden bilen så kjapt som mulig, vi må på ferie vi også! Takk!
  9. Hei dere! I mai 2007 ble min første bil, en 1980 modell Golf LS 4-trinns automatgir stjålet. Jeg fikk en telefon fra Politiet nå nettopp, som fortalte at den er funnet, og det etter så lang tid! Ikke nok med det, de fortale også at den virket kjørbar! Skal i vei å hente herligheten i dag. Tenkte jeg bare skulle dele denne gladnyheten :cocain:
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår